Recenzija: MXGP PRO - od šume do staze

Autor: Republika

Razonoda

04.07.2018

22:30

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Ljubitelji simulacija moto-trka na računarima i konzolama danas imaju samo jednu zvezdu-uzdanicu – Italijanski Majlston. Ova softverska kuća je ostala verna dvotočkašima i uporno, godinu za godinom, izdaje nove verzije svojeg MXGP serijala. Ovogodišnje izdanje MXGP PRO je jedan od najkompletnijih naslova koji su ikada izdali i do sada najbolji simulator moto-kros šampionata.

RepublikaFoto: Printscreen/www.mxgp.com

Za početak, veliki prošlogodišnji prelazak na novi Unreal 4 grafički endžin konačno je dao rezultate. Igra nikada nije izgledala bolje, motocikli, staza, prašina, voda, efekti prelamanja svetlosti sve je sjajno izvedeno i na grafiku zaista nemam nikakvu primedbu.

Još jedna stvar je unapređena, a to je realnost upravljanja motociklima, takozvana fizika modela. Dvotočkaši se, zavisno od podloge, ponašaju realno kao u prirodi, proklizavaju po blatu i zemlji i odskaču po neravninama. Kako bi donekle olakšala upravljanje početnicima, igra nudi puno opcija za kastomizaciju pa iskusniji igrači mogu izabrati da sami posebno kontrolišu prednje i zadnje kočnice, položaj tela vozača, start uz držanje kvačila i tako dalje, a sve se može i isključiti.

RepublikaFoto: Printscreen/www.mxgp.com

Početnicima igra nudi i mogućnost premotavanja vremena unazad što je svakako velika pomoć dok se ne uigrate. Što se tiče opcija igranja, osnovni nazvan karijera je ostao gotovo identičan u odnosu na prošlogodišnju verziju ove igre, uz neophodne izmene za aktuelnu moto-sezonu.

Sistem napredovanja je jednostavan, na početku sezone dobijate zahteve od svog tima (minimalna ostvarena pozicija, postignuto vreme) i u direktnom sukobu sa timskim kolegom trudite se da postignete što bolje rezultate i napredujete. Takođe, osvajanjem poena možete i unaprediti karakteristike svog motocikla čime možete održati korak sa sve snažnijom konkurencijom.

RepublikaFoto: Printscreen/www.mxgp.com

Kampanja u svakom slučaju nije laka, ali je nagrada itekako vredna. Ako joj se može dati neka zamerka, tu je ponašanje odnosno AI kompjuterski kontrolisanih protivnika koji se u pojedinim situacijama ponašaju kao kamikaze, tu su i problemi sa PC verzijom gde se određeni broj igrača na Steam servisu žalio na kočenje i pad performansi što Milestone ubrzano pegla i ispravlja.

Zaključak se sam nameće, ovo je najbolja (i jedina ozbiljna) igra za ljubitelje dvotočkaša, a ako ste jedan od njih nećete zažaliti ukoliko joj date šansu.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.