FEJSBUK IGRA PRLJAVO? Evo kako će vas naterati da prihvatite uslove korišćenja
Facebook je predastavio nova pravil anakon što je GDPR stupio na snagu 25. maja. U pitanju je novi zakon o privatnosti korisnika koji bi trebalo da natera sve kompanije da mnogo pažljivije postupaju sa ličnim podacima.
Foto: pixabay.comZato je Facebook bio prinuđen da pita sve korisnike da li se slažu sa njegovim pravilima korišćenja.
Međutim, mnogi tvrde da su primetili i trik zahvaljujući kojem ljudi mnogo radije klikću na čuveno "I Agree" dugme.
Facebook je odlučio da na stranicu na kojoj su pravila doda dva mala detalja - lažne crvene ikonice za novu poruku i novu notifikaciju.
Na ovaj način korisnici su prevareni da misle da imaju nove poruke ili notifikacije, kojima ne mogu da pristupe dok ne kliknu da se slažu sa pravilima korišćenja - čak iako ih u stvarnosti nemaju.
Jedina opcija u ovom trenutku za korisnika jeste da se složi ili da obriše svoj nalog pošto ne postoji opcija da se pravila korišćenja odbiju.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.

Komentari (0)