FEJSBUK IGRA PRLJAVO? Evo kako će vas naterati da prihvatite uslove korišćenja
Facebook je predastavio nova pravil anakon što je GDPR stupio na snagu 25. maja. U pitanju je novi zakon o privatnosti korisnika koji bi trebalo da natera sve kompanije da mnogo pažljivije postupaju sa ličnim podacima.
Zato je Facebook bio prinuđen da pita sve korisnike da li se slažu sa njegovim pravilima korišćenja.
Međutim, mnogi tvrde da su primetili i trik zahvaljujući kojem ljudi mnogo radije klikću na čuveno "I Agree" dugme.
Facebook je odlučio da na stranicu na kojoj su pravila doda dva mala detalja - lažne crvene ikonice za novu poruku i novu notifikaciju.
Na ovaj način korisnici su prevareni da misle da imaju nove poruke ili notifikacije, kojima ne mogu da pristupe dok ne kliknu da se slažu sa pravilima korišćenja - čak iako ih u stvarnosti nemaju.
Jedina opcija u ovom trenutku za korisnika jeste da se složi ili da obriše svoj nalog pošto ne postoji opcija da se pravila korišćenja odbiju.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)