NASA otkrila novo nebesko telo u Sunčevom sistemu

Autor: b92.net, Republika

30.10.2017

Naučnici Američke agencije za istraživanje svemira (NASA) saopštili su da su otkrili novo nebesko telo koje se kreće među zvezdama Sunčevog sistema, javlja Anadolija.

Novootkriveno telo naučnici su imenovali kao A/2017 U1

Reč je o novom meteoru ili kometi velikoj 400 metara. Novootkriveno telo naučnici su imenovali kao A/2017 U1EPA

U saopštenju se navodi da je novi meteor ili kometa otkrivena teleskopom Pan-STARRS1 u bazi na Havajima, a da je reč o nebeskom telu promjera do 400 metara koje se brzo kreće između zvezda.

Novootkriveno telo naučnici su imenovali kao A/2017 U1, a veruju da je reč o telu koje je došlo izvan Sunčevog sistema.

Misteriozno nebesko telo

Zvaničnik NASA-e, Paul Chodas, kazao je da je to otkriće koje se čekalo godinama.

- Postojale su teorije o nebeskim tijelima koja su u Sunčev sistem stigla izvan njega i nastavila se kretati među zvijezdama. Međutim, tek sada smo i otkrili jedno takvo tijelo - kazao je Čodas i dodao da će naučnici nastaviti istraživanje s ciljem otkrivanja novih detalja o tom misterioznom nebeskom telu.