Ne ispuštamo mobilni iz ruku, a ne verujemo u društvene mreže!
Svakodnevno se proizvođači roba i usluga oslanjaju na moć društvenih mreža, pošto na njima mogu da imaju direktan kontakt sa svojim potrošačima - ali sada je ta dostupnost i bliskost, kamen oko vrata.
Konsultantska kuća Edelman je specijalizovana za istraživanje poverenja u savremene brendove, usluge, pojave, događaje, a njihovo istraživanje, u devet država, pokazalo je promenu svesti i potreba korisnika društvenih mreža, kao što su Facebook i Twitter.
Uz globalni pad poverenja u društvene mreže na samo 41 odsto, potrošači sada očekuju da kompanije uzvrate i pomognu u rešavanju nepoverenja i da vrše veći pritisak na društvene mreže, radi sprečavanja lažnih informacija i uklanjanja uvredljivog sadržaja.
Osnovni razlog tome su češći skandali sa ugrožavanjem privatnosti i distribucijom lažnih vesti, koja je uzela maha, čak i po, renomiranim, medijskim kućama.
Preko 60 odsto ispitanika se izjasnilo u prilog snažnije regulacije i kontrole društvenih mreža, a njih 40 odsto je izjavilo kako je u poslednjih godinu dana izbrisalo barem jedan od svojih profila sa društvenih mreža.
Veliki broj korisnika, skoro 50 odsto, takođe želi da se jasnije označi sponzorisani sadržaj, a pogotovo postovi koji se pojavljuju u blizini, a koji mogu da navedu korisnika da poveruje da su to vrednosti koje i taj brend promoviše.
Istraživanje Edelmana je obuhvatilo 9.000 ispitanika u devet država - SAD, Brazil, Kanada, Velika Britanija, Kina, Francuska, Nemačka, Indija i Ujedinjeni Arapski Emirati, a verujemo da je statistika slična i kod nas.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)