NEOČEKIVAN REZULTAT: Fijat po prvi put u Italiji pao ispod 15 odsto

Autor: b92.net

Razonoda

14.02.2019

23:16

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Prodaja novih automobila u Italiji zabeležila je u januaru pad od 7,8 odsto, a marka Fijat je na rekordno niskom tržišnom udelu u ovoj zemlji.

RepublikaFoto: Fiat Media
Italijani po prvi put u istoriji imaju tržišni udeo manji od 15 procenata u svojoj zemlji

Italijani su u januaru 2019. kupili 165.536 novih automobila, a očekivano domaći Fijat je najprodavaniji auto-brend sa 24.445 isporučenih vozila.

Ipak, Fijat je na samom početku ove godine zabeležio veliki pad prodaje u Italiji (-28,8 procenata) u odnosu na isti period 2018. kada je isporučeno 34.313 automobila.

Posledica toga je da je tržišni udeo ovog proizvođača po prvi put pao ispod 15 odsto, s obzirom da je u januaru iznosio 14,8 procenata.

RepublikaFoto: Volkswagen Media
Folksvagen se je našao na drugom mestu

Drugi najpopularniji auto-brend u Italiji u januaru je bio Folksvagen (14.865 automobila, tržišni udeo 9,0 odsto), a treći Pežo (11.346, 6,9 procenata). Četvrti je Ford, a peti Opel.

Lančija se vratila u prvi deset natraženijih marki automobila, iako u ponudi ima samo jedan model – Ipsilon (6.606 automobila, 4,0 procenata).

Najprodavaniji model u Italiji u januaru bio je Fijat Panda (14.638 automobila), a pomenuta Lančija Ipsilon je na drugoj poziciji.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading