Obnovljeni Ford Ekosport
Fordov gradski SUV, ekosport nedavno je obnovljen, dobio je nove dizel-motore, mogućnost pogona na svim točkovima i izmenjen enterijer
Zatim, tu je i enterijer koji je mahom preuzet iz najnovije Fijeste. Nestalo je nekadašnje sivilo jeftine plastike i gomile sitnih tastera, a mesto su ustupili kvalitetnim materijalima i velikom ekranu osetljivom na dodir koji je na sebe preuzeo većinu funkcija u kabini. Novitet su i sedišta u polu-koži koja se mogu dobiti uz doplatu. Uz doplatu tu su i dodatni luksuzni sistemi kao kamera za parkiranje kao i grejan obruč volana.
Postojećem jednolitarskom benzincu koji se nudi u verzijama od 100, 125 i 140 KS i dizelu od 1.5 litara sa 100 KS pridružio se i novi dizel od 125 „konja“ koji će moći da se dobije sa pogonom na svim točkovima i šestostepenom transmisijom. Prosečna potrošnja ovog agregata, po rečima „Forda“, iznosi oko 4,5 litara, a emisija CO2 119 g/km.
Ostaje da se vidi da li su sve ove izmene dovoljne da bitno poboljšaju prodaju Ekosporta koji je prošle godine prodat u 40.079 primeraka, trostruko manje od lidera u segmentu, Reno Kaptura koji je prodat u 126.652 primerka. Pogotovo jer se naredne godine u segmentu očekuju i ozbiljni igrači poput nedavno najavljenog Folksvagena Ti-rok, Kije Stonik, Hjundaija Kona i Seata Arona.
Novi model biće zvanično predstavljen na predstojećem Salonu automobila u Frankfurtu. Praviće se u susednoj Rumuniji u fabrici u Krajovi gde se do nedavno pravio Ford Be-maks, konkurent našem Fijatu 500L.
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)