ŠVEĐANI DOBRI, ALI NE DOVOLJNO: Nikad bolja prodaja Volvoa, ali "bez" profita
Volvo je u četvrtak objavio da je u prvih šest meseci ostvaren rekordni prihod u iznosu od 130,1 milijarde švedskih kruna (12,37 milijardi evra), što je povećanje u odnosu na 122,9 milijardi kruna iz istog perioda prošle godine. Kada je reč o prodaji, ovo je najboljih šest meseci švedskog proizvođača u 92 godine dugoj istoriji.
Prema saopštenju kompanije, u prvih šest meseci, Volvo kars je prodao rekordnih 340.286 jedinica, što predstavlja povećanje od 7,3 odsto u odnosu na prethodnu godinu. Tokom tog perioda, Volvo automobili su stalno rasli brže od ukupnog tržišta, prenosi agencija Ksinhua.
Kompanija je povećala tržišni udeo u SAD-u, Kini i Evropi, pri čemu su Velika Britanija i Nemačka zabeležile rast od 30 i 32 posto. Sveukupno tržište putničkih automobila u SAD palo je za 2,0 odsto u prvoj polovini, dok su Kina i Evropa pale za 9,3 odsto, odnosno 3,1 u istom periodu.
Hakan Samuelson, predsednik i glavni izvršni direktor Volvoa, naglasio je da kompanija ima prioritet u rastu i tržišnom udelu i dodao da je za odlične rezultate najviše zaslužan potpuno obnovljeni portfolio.
- U vreme kada na većini tržišta u svetu stagnira prodaja automobila, u prvoj polovini godine mi smo imali snažan rast - rekao je on.
- Mi nastavljamo da preuzimamo tržišni udeo u svim regionima u kojima poslujemo, ali povećani pritisak na cene i tarife smanjili su naš operativni profit. Mere troškova koje smo preduzeli ranije ove godine stupiće na snagu u drugoj polovini godine.
Operativna dobit za prvu polovinu 2019. godine iznosila je 5,5 milijardi kruna, što je značajno manje u poređenju sa 7,8 milijardi kruna operativnog profita za isti period prošle godine.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)