Ne ispuštamo mobilni iz ruku, a ne verujemo u društvene mreže!

Autor:

Razonoda

21.06.2018

23:30

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Svakodnevno se proizvođači roba i usluga oslanjaju na moć društvenih mreža, pošto na njima mogu da imaju direktan kontakt sa svojim potrošačima - ali sada je ta dostupnost i bliskost, kamen oko vrata.

RepublikaFoto: Tanjug/AP
Foto: Ilustracija

Konsultantska kuća Edelman je specijalizovana za istraživanje poverenja u savremene brendove, usluge, pojave, događaje, a njihovo istraživanje, u devet država, pokazalo je promenu svesti i potreba korisnika društvenih mreža, kao što su Facebook i Twitter.

Uz globalni pad poverenja u društvene mreže na samo 41 odsto, potrošači sada očekuju da kompanije uzvrate i pomognu u rešavanju nepoverenja i da vrše veći pritisak na društvene mreže, radi sprečavanja lažnih informacija i uklanjanja uvredljivog sadržaja.

Osnovni razlog tome su češći skandali sa ugrožavanjem privatnosti i distribucijom lažnih vesti, koja je uzela maha, čak i po, renomiranim, medijskim kućama.

 

Preko 60 odsto ispitanika se izjasnilo u prilog snažnije regulacije i kontrole društvenih mreža, a njih 40 odsto je izjavilo kako je u poslednjih godinu dana izbrisalo barem jedan od svojih profila sa društvenih mreža.

Veliki broj korisnika, skoro 50 odsto, takođe želi da se jasnije označi sponzorisani sadržaj, a pogotovo postovi koji se pojavljuju u blizini, a koji mogu da navedu korisnika da poveruje da su to vrednosti koje i taj brend promoviše.

Istraživanje Edelmana je obuhvatilo 9.000 ispitanika u devet država - SAD, Brazil, Kanada, Velika Britanija, Kina, Francuska, Nemačka, Indija i Ujedinjeni Arapski Emirati, a verujemo da je statistika slična i kod nas.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading