"ĐILAS NIKAD NIJE MARIO ZA GRAD - VAŽAN MU JE SAMO DŽEP"

Autor: Tanjug

Vesti

06.02.2018

15:45

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Član Predsedništva Srpske napredne stranke, Vladimir Orlić izjavio je danas da je Dragan Ðilas trebalo bar elementarno da se informiše o temama o kojima govori i koje bi savladao kao bivši gradonačelnik, da se interesovao za svoj posao, umesto za svoj džep.

RepublikaFoto: Tanjug/D. KUJUNDŽIĆ
Vladimir Orlić o mračnom periodu gradonačelnika Đilasa

- Red bi bio da se žuti tajkun Ðilas, kad u svom jurišu na gradsku kasu već pozira sa lažnim sindikalcima koji i ne kriju da su sa njim u biznis - varijanti za mesta na izbornim listama, bar elementarno informiše o temama o kojim priča i koje bi savladao kao bivši gradonačelnik, da se interesovao za svoj posao, umesto za svoj džep - rekao je Orlić.

Đilas izbio 11 miliona evra iz džepa Beograđana zbog autobusa

On je naveo da Ðilas onime što je danas govorio o GSP, da će se to preduzeće ugasiti, potvrđuje reči "svojih pajtosa iz žutog preduzeća: da je reč o neznalici i štetočini".

Kako je rekao zbog toga je kritikovan, kao i zbog namernog uništavanja Ikarbusa, koji je u njegovo vreme gurnut na ivicu stečaja. 

- Sposobni ljudi koji su vodili Beograd nakon Ðilasovog mračnog perioda trudili su se iz petnih žila da kompanija bude spašena, kupili 60 solo i 30 zglobnih autobusa, rade na nabavci još 100 solo i 50 zglobnih autobusa od domaće kompanije. Dok mi tražimo nova tržišta za našeg proizvođača, sve snage mraka iz žutog kartela to sabotiraju u svakoj prilici, iznoseći najgore moguće optužbe o nekakvom "lošem kvalitetu" naših autobusa - rekao je Orlić.

RepublikaFoto: Tanjug/Dimitrije Nikolić

Kako je dodao "podlo i sebično, kao što rade i sve drugo, misleći samo na svoj džep i svoje kombinacije, tako su i tramvaje plaćali 2.7 miliona po vozilu, ukupno više od 80 miliona evra, mimo svake tržišne logike, i sve im je bilo taman - jer je iz tuđeg džepa. Iz kase Beograda koju su uništavali još gore nego svoju partijsku kasu, a koja je danas Ðilasova lična kasa".

Svaki Solarisov autobus platio 55.000 evra više od cene domaćih autobusa

On je rekao i da u "žutom kartelu" ne mare za to što je danas kroz programe javno-privatnog partnerstva za Beograđane obezbeđeno 420 + 250 kvalitetnih vozila za grad i prigrad, što se na taj način štedi više od 2 miliona evra godišnje, a Beograđanima se pruža daleko više "nego u mutna vremena žutog kartela".

- I ne moraju da mare - to znaju i to poštuju Beograđani. Zato će im na izborima i staviti do znanja da nisu zaboravili njihov lopovluk, štetočinsko ponašanje, zaduživanja i kombinacije. Sa snagama užasne prošlosti Beograd više ne želi da ima posla. Put razvoja grada, modernizacije i unapređenja kvaliteta života svih delova prestonice vodi na suprotnu stranu od Ðilasa, Šapića, Jeremića, Jankovića, Šutanovca i njihovog zajedničkog gazde. To je put - ka budućnosti - zaključio je Orlić.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading