Partije nemaštovite: Evo šta nam poručuju SLOGANI ZA BEOGRADSKE IZBORE

Autor: cik.co.rs

Vesti

15.02.2018

15:52

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Reč "Jako", "Budućnost", "Snaga", "Bolje", "Vreme", "Sloboda",su reči koje su se najčešće koristile u sloganima izbornih kampanja od uvođenja višestranačja 1990. godine, a kandidati na izborima su ih koristili do danas. U toku je kampanja u Beogradu, u kojoj, kako tvrde sagovornici CIK-a, nema mnogo inovativnosti, pogotovo kada je reč o sloganima i porukama koje šalju građanima.

RepublikaFoto: ST/N. PANČIĆ

Slogan Marka Bastića "Šta radite bre" ostavlja neki utisak

Jedini slogan koji ostavlja utisak, tako da bi u svako doba dana i noći znao da je u pitanju Marko Bastać. 

- Iako nemaju mnogo šansi na izborima, ali imaju nešto novo u kampanji i kroz slogan to pokazuju, lista Marka Bastaća se dobro pozicionirala - prokometarisao je Boban Stojanović.

Dveri i Dosta je bilo – Ko da ode, a ko da se vrati?

Ana Vojnovič ističe da koalicija DJB-Dveri u sloganu potencira dualizam i polarisanje dve strane i na taj način pokušava da na stranu odvoji i prošlost i sadašnjost i predstavi sebe kao budućnost, s obzirom da nikada nisu bili na vlasti. Ali, morate priznati da je slogan totlno konfuzan.

Foto: twitter.com/visnja034

Prepoznaljivost SNS-a je u Aleksandru Vučiću

Bilo je možda i samo dovoljno da imaju u nazivu njegovo ime. Ne znači im toliko slogan koliko činjenica da ljudi znaju da glasaju za Vučića i to je to, iako naravno ne glasaju za njega, ali efekat treba da bude da ljudi znaju da glasaju za njega i na gradskim izborima - kazao je Stojanović.

Demokate aludiraju na gradske čelnike

Boban Stojanović se osvrnuo i na slogan Demokratske strane "Da oslobodimo Beograd", za koji komentariše da je negde nastavak kampanje Saše Jankovića, koju su oni podržali prošle godine.

Foto: twitter.com/visnja034

Đilasov slogan - marketinška poruka koja nema poentu

- Najveće je usmerenje na reč "ljudi" u drugom delu slogana. Nedovoljno je jasna samo veza između dva dela slogana, možda je bolje bilo da se razdvoje tačkom na dve proste rečenice, poruka bi bila jasnija - kazala je Vojnovićeva za CIK. 

- Meni i dalje treba par minuta da se setim i shvatim ko tu odlučuje, a ko pobeđuje. Ne vidim poentu - istakao je Stojanović

Ne davimo Beograd – Naziv prepoznatljiv i to je sve

Ljudi ih već par godina tako znaju. 

Stojanović: SPS i Radikali crpe moć lidera

Cilj: Dačić i Šešelj, koji igraju na kartu lidera – koji je ubedljivo najprepoznatljiviji.

Foto: twitter.com/AcaSapic

Šapićeva želja da bude gradonačelnik egoistična

- Šapić je jedini poznat sa njegove liste, nikoga drugoga ni ne znamo, već godinama sebe pozicionira kao osobu koja želi da vodi grad i bude gradonačelnik.  I tim sloganom "Aleksandar Šapić- Gradonačelnik"- on gađa upravo to, želi samo da bude gardonačelnik i šalje jasnu poruku o tome - kazao je doktorand Fakulteta politilčkih nauka.

DSS i Zavetnici previše mali: slogani nemaju uticaja

Sagovornici CIK-a, smatraju da kakav god slogan da su imali DSS i Zavetnici nemaju mnogo uticaja jer su previše mali, pa su slogani nedovoljno jaki i ipak marketinški jer ne targetiraju ništa konkretno.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading