Ovako izgleda dan u kol-centru RFZO: Teško je zadržati suze dok roditelj moli za bolesno dete

Vesti

03.12.2018

06:53

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Samo jedan poziv Nacionalnom kol-centru Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje dovoljan je da oboleli u Srbiji dobiju sve informacije o potrebnom lečenju, posebno ako im je neophodna medicinska pomoć van granica naše zemlje.

RepublikaFoto: ST/N. PANČIĆ
JEDAN POZIV REŠAVA MNOGO Operateri u kol-centru

Ovaj kontakt-centar otvoren je prošle nedelje, a telefoni su već usijani. Na info-liniji koja je pokrenuta još pre mesec dana, a nalazi se u okviru ovog centra, operateri prime i do 80 poziva dnevno.

- Zvone telefoni od ranog jutra, a zovu ljudi kojima je stvarno potrebna pomoć, odnosno informacija o lečenju u inostranstvu. Zanima ih koja su njihova prava i kako da ih ostvare. To važi za one za koje su iscrpljene sve mogućnosti lečenja u našoj zemlji. Razgovori traju minimum 15 minuta jer moramo da objasnimo sve nejasnoće. Ako ne mogu da se leče preko RFZO, onda je tu Budžetski fond Ministarstva zdravlja - kaže Iris Trbović, operaterka u kol-centru.

Srce mi je puno zbog pomoći koju pružamo ovim ljudima, Iris Trbović, operaterka

Najčešće zovu roditelji zbog svoje dece, koja su obolela od kancera, ili im je potrebna komplikovana operacija, transplantacija jetre, pluća ili dijagnostika. Slušajući njihove priče, teško je zadržati suze.

- S tim osiguranicima ostvarujemo poseban odnos. Dešava se da se majka ili otac rasplaču dok nam govore o svom detetu, onda ih smirujemo, kažemo da smo tu da im pomognemo, da ne brinu i da će biti sve u redu. Srce mi je puno zbog pomoći koju pružamo ovim ljudima, a oni su neizmerno zahvalni. Ovo je od velikog značaja za sve nas - priča Trbovićeva.

Brojevi za informacije

Osiguranici informacije o zdravstvenim karticama, listama čekanja, lečenju u inostranstvu, informacije o zdravstvenom osiguranju, putnom osiguranju mogu dobiti pozivom na brojeve telefona 0700/333-443, 011/735-0900 i 011/2053-683. Poziv na broj 0700/333-443 tarifira se po ceni lokalnog poziva fiksne telefonije, a to znači da ukoliko osiguranik zove iz Niša ili Užica tarifira mu se kao da zove svog komšiju. Poziv na broj 011/735-0900 namenjen je pozivima iz mobilnih mreža i pozivima iz inostranstva i cene su kao kada zovete mobilni telefon. Sve informacije za lečenje u inostranstvu mogu se dobiti na broj telefona 011/2053-683.

Direktorka RFZO Sanja Radojević Škodrić ističe da će osiguranici sve informacije o zdravstvenom osiguranju ubuduće dobijati samo preko Nacionalnog kol-centra, gde će im na raspolaganju biti 40 operatera.

- Odgovor će dobijati istog momenta, a ukoliko se desi da operater nije u mogućnosti da odgovori osiguraniku na postavljeno pitanje odgovor će dobiti u roku od 24 sata mejlom ili telefonski - kaže Radojević Škodrić. 

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading