NISOTEC - lider na tržištu maziva po kvalitetu proizvoda

Autor: Sponzorisani tekst

Biznis

18.05.2018

13:43

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

NIS je u okviru učešća na Međunarodnom poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu predstavio biznis sa mazivima, koji u okviru dugoročne strategije razvoja predstavlja jedan od značajnih pravaca.

RepublikaFoto: Promo foto
Dmitrij Vukolov, direktor Direkcije maziva u kompaniji NIS, predstavio je prisutnima brend NISOTEC, lidera na domaćem tržištu maziva i jednog od deset najprodavanijih brendova na Balkanu

Zahvaljujući konstantnom unapređenju proizvodnje, paleti od preko 170 vrsta proizvoda i 500 različitih artikala, kao i kvalitetom ulja koji potvrđuje više od 30 odobrenja najpoznatijih proizvođača motornih vozila, brend NISOTEC je postao lider na domaćem tržištu maziva i jedan od deset najprodavanijih brendova na Balkanu.

Najviši kvalitet proizvoda kompanije NIS potvrđen je i na ovogodišnjem 85. Međunarodnom poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu, na kome je kompanija osvojila veliki šampionski pehar za vrhunski kvalitet motornih, hidrauličnih i transmisionih ulja, kao i osam velikih zlatnih medalja i šest zlatnih medalja za kvalitet proizvoda iz NISOTEC palete.

RepublikaFoto: Promo foto
Najviši kvalitet proizvoda kompanije NIS potvrđen je i na ovogodišnjem 85. Međunarodnom poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu, na kome je kompanija osvojila veliki šampionski pehar za vrhunski kvalitet NISOTEC proizvoda

- NISOTEC brend je do sada osvojio skoro 40 medalja za kvalitet, što uz odobrenja vodećih svetskih proizvođača vozila predstavlja garanciju kvaliteta i prepoznatiljivosti našeg brenda na domaćem i tržištu regiona. Naš cilj je da konstantnim tehnološkim unapređenjima i primenom novih rešenja jačamo lidersku poziciju na domaćem tržištu i obezbedimo bolju poziciju brenda u zemljama regiona - istakao je Dmitrij Vukolov, direktor Direkcije maziva u kompaniji NIS.

Kao odgovorna kompanija, NIS usklađuje svoju proizvodnju maziva i sa savremenim ekološkim standardima. U tom cilju završena je druga faza modernizacije laboratorije maziva, razvijena nova paleta "ECO FRIENDLY" ekološki prihvatljivih maziva u cilju očuvanja životne sredine. Na tržištu se, takođe, prodaje NISOTEC AdBlue za Euro 4 i Euro 5 motore koji smanjuje sadržaj azotnih oksida u izduvnim gasovima.

NIS na tržištu, pored brenda NISOTEC nudi i široku paletu internacionalnog brenda G-Energy, koji obuhvata asortiman sintetičkih i polusintetičkih ulja za motore evropskih, japanskih i američkih proizvođača putničkih automobila poslednje generacije. Sinergijom ova dva brenda, NIS pokriva sve segmente tržišta maziva u Srbiji i regionu.

 

 

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading