PLAĆANJE RAČUNA BEZ PROVIZIJE PUTEM DIGITALNIH SERVISA DIREKTNE BANKE
Digitalni servisi Direktne Banke dodatno su dobili na atraktivnosti ukidanjem provizije za izvršenje platnih naloga putem e-banking i m-banking aplikacija. Na ovaj način klijentima je, uz jednostavno korišćenje i komfor, omogućeno da uplatama posebno velikih računa ostvare značajne uštede.
Komparativnu prednost digitalnih servisa Direktne Banke čine i brojne dodatne funkcionalnosti poput mogućnosti vođenja ličnih finansija, menjačkih poslova, brzog plaćanja korišćenjem opcije šablona za kopiranje već unetog naloga, jednostavnog pregleda izvoda, prometa računa, štedne i kreditne partije, kao i opcije pretrage najbližeg bankomata ili ekspoziture.
U poslednjih par godina, upravo su digitalni servisi obezbedili građanima uvek dostupnu i sigurnu banku, a broj korisnika ovih usluga iz godine u godinu beleži značajan rast. Prema podacima Narodne banke Srbije*, u ovoj godini više od polovine domaćih naloga za plaćanje je realizovano elektronskim putem, a trend rasta se očekuje i ubuduće.
Direktna Banka je upravljanje ličnim finansijama dodatno podigla na viši nivo i uvođenjem u ponudu novih paketa tekućih računa: Osnovni, Plus i Zlatni, koji su napravljeni po meri i potrebama klijenata. U okviru navedenih paketa klijentima je besplatno na raspolaganju i nova DinaCard debitna kartica Direktne Banke, prilagođena za sva bezgotovinska plaćanja robe i usluga, kao i za podizanje gotovine na bankomatima u zemlji.
* Izvor: Platne transakcije obaveljene platnim nalogom ili bez platnog naloga, Narodna banka Srbije, avgust 2018
Direktna Banka a.d. Kragujevac je moderna, domaća i univerzalna banka, čija je strategija poslovanja usmerena ka poslovima sa stanovništvom i privredom, odnosno malim i srednjim preduzećima, kao i ka poljoprivrednim gazdinstvima. Direktna Banka nastala je prilikom kupovine KBM banke 2016. godine, potom je kupila Findomestic BNP Paribas, a ove godine je postala 100% vlasnik i Piraeus banke a.d. Beograd - što će doprineti dodatnom uvećanju njene prodajne mreže širom Srbije. Samo u 2017. godini Direktna Banka ostvarila je dobit od 1,9 milijardi dinara, a dobit nakon drugog kvartala ove godine u iznosu od 218 miliona dinara svedoči o nastavku pozitivnog trenda poslovanja banke i u tekućoj godini. Direktna Banka orijentisana je na profitabilno poslovanje sa ciljem da bude pouzdan i čvrst partner svim klijentima, pa s tim u vezi svoju ponudu proizvoda i usluga kontinuirano unapređuje i dopunjuje. Direktna komunikacija, jednostavne procedure, efikasan i transparentan pristup rešavanju finansijskih pitanja, osnovne su vrednosti njenog poslovanja na kojima razvija uspešnu i dugoročnu saradnju sa svojim klijentima uvek poštujući slogan: "Direktna Banka. Za Vas". |
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)