Cene hrane u Srbiji padaju zbog "Lidla"?

Autor: I. ŽIGIĆ

Biznis

04.10.2018

05:28

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

"Lidl" Srbija 11. oktobra otvara 16 prodavnica u 12 gradova širom zemlje, a već od novembra građani u još nekoliko gradova Srbije moći će da kupuju u prodavnicama ovog trgovinskog lanca. Stručnjaci ocenjuju da dolazak "Lidla" nosi višestruku korist za domaće potrošače, ali i privredu.

RepublikaFoto: Tanjug/AP
Foto: Ilustracija

Građani Beograda, Bora, Zrenjanina, Kragujevca, Leskovca, Niša, Novog Sada, Smedereva, Sombora, Subotice, Užica i Šapca već sledeće sedmice imaće priliku da se uvere u jedinstveno iskustvo kupovine koje donosi prvi, kako kažu, savremeni diskont u Srbiji. Nakon toga "Lidl" će nastaviti da širi svoju mrežu širom Srbije. Asortiman prodavnica čini 1.500 proizvoda, a prve kupce dočekaće 1.000 prodavaca, dok je u kompaniji ukupno zaposleno 1.500 ljudi.

- Verujemo da ćemo zadobiti poverenje potrošača kroz pažljivo odabran asortiman proizvoda sa najboljim odnosom cene i kvaliteta i ponudu jedinstvenih "Lidl" brendova koji im do sada nisu bili dostupni u Srbiji - kaže rukovodilac korporativnih komunikacija u "Lidlu" Srbija, Martina Petrović.

Kako Nemci posluju?

* Otvaranje je 11. oktobra u osam časova
* Plate zaposlenih su iznad prosečnih u drugim trgovinskim lancima
* "Lidl" će se u istom trenutku otvoriti u 12 gradova - Beogradu, Boru, Zrenjaninu, Kragujevcu, Leskovcu, Nišu, Novom Sadu, Smederevu, Somboru, Subotici, Užicu i Šapcu
* "Lidl" prodavnice u Srbiji su standardizovane
* "Lidl" dosta ulaže u edukaciju svih zaposlenih, od kasirke do top-menadžmenta
* Svi iz menadžmenta prošli su dvanaestomesečnu obuku u inostranstvu

Ekonomista Ljubomir Madžar ističe da će dolazak novog trgovinskog lanca pojačati konkurentnost na tržištu, što je svakako pogodnost za kupce, jer bi cene mogle da padaju.

- Takođe, izvestan broj ljudi zaposliće se u tom lancu, a treća korist je što je naša trgovina bila prilično zaostala i sve što je na liniji širenja trgovinske mreže je dobro sa stanovišta ispravljanja strukturnih disproporcija u našoj privredi - istakao Madžar.

Jača konkurencija, dakle, može da znači i niže cene, a profesor Ekonomskog fakulteta u Beogradu Ljubodrag Savić je za beogradski Alo! izjavio da je u zemljama u kojima je bio, a koje imaju "Lidl", cena nekih proizvoda niža i za 20 odsto, dok su drugi "drastično jefiniiji".

Živi bili, pa videli.  

 

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading