Portal Pitajte Vladu: Skoro 3.000 građana dobilo odgovor

Autor: Tanjug

Vesti

05.05.2019

12:16

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Od početka novembra, od kako je pokrenut novi sajt Vlade Srbije, u okviru koje je i aplikacija "Budimo u kontaktu", preko koje građani mogu postaviti pitanje svim ministarstvima i vladinim službama, do sada je na taj način vladi stiglo preko 3.000 pitanja, a odgovore je, u najavljenom roku od 72 sata, dobilo 90 odsto građana.

Foto: www.srbija.gov.rs/printscreen

Ukoliko odgovor ne stigne u roku od 72 sata, građani će biti obavešteni da se na njihovom pitanju, sugestiji ili predlogu radi i dalje, kaže za Tanjug direktor vladine Kancelarije za IT Mihailo Jovanović, a odgovor će svakako dobiti, izvan planiranog roka ako je priroda pitanja takva da zahteva više vremena.

- To su najčešće teža pitanja, za koje je, da bi se odgovorilo potrebno da se uključi nekoliko ministarstava, zbog čega nisu dovoljna 72 sata. Ako i istekne taj rok, građani će biti obavešteni da se radi na njihovom pitanju i sigurno će dobiti odgovor na svoje pitanje - objasnio je Jovanović.

Direktor vladine IT Kancelarije navodi da pitanja zavise i od aktuelnih tema, pa tako kaže da su trenutno najviše vezana za to kako se mogu brzo i efikasno izvaditi nova biometrijska dokumenta - pašoši i lične karte, s obzirom da je tačno 10 godina od kako su izdata prva takva dokumenta.

- Odgovor je ''zakažite svoj termin preko portala E-uprava, nemojte čekati u redovima''. Najbolji način je da se zakažu termini u policijskim stanicama, gde građani imaju prebivališta i vrlo efikasno i jednostavno, u zakazanom terminu, mogu doći do novog dokumenta - navodi direktor vladine IT Kancelarije.

Među pitanjima, sugestijama i predlozima koje su Vladi stigle preko aplikacije "Budimo u kontaktu" je i molba stranca da dobije potpisanu fotografiju premijerke Srbije Ane Brnabić, a Jovanović kaže da će takva fotografija biti i dostavljena.

- Trudimo se da sve želje ispunimo na vreme - dodaje.

Građani se najčešće interesuju za administrativne stvari koje mogu uticati na njihov život, pa je stoga najviše pitanja - 30 odsto, upućeno Ministarstvu za rad, zapošljavanje, socijalna i boračka pitanja, koja se tiču zapošljavanja i penzija.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading