Ugrožena bezbednost građana Šapca: Zelenovićevi i Petrovićevi autobusi voze bez voznog reda i sa neobezbeđenih gasnih stanica!
Građani Šapca su ogorčeni stalnim istupima gradonačelnika Nebojše Zelenovića, koji u svojim medijima slavi dosadašnje rezultate i neke samo njemu znane investicije koje su navodno doneli svojim sugrađanima, mada svi u ovom gradu znaju da sve što je kao investicija stiglo, stiglo zahvaljujući republičkim vlastima i ličnom angažmanu predsednika Vučića.
Međutim, u svojim pričama o izmišljenim virtuelnim uspesima, zaboravili su da spomenu i javno-privatno partnerstvo sa čuvenim Boškom "Duga" iz Petlovače, o nabavci 61. gasnog autobusa koji je grad Šabac koštao skoro 30 miliona evra.
To je jedno od onih partnerstava po davno patentiranom modelu poslovanja Dušana Petrovića, u kome se javio samo jedan ponuđač za ovaj posao i u kome se konkursni uslovi šteluju i spinuju za unapred poznatog partnera. Da li treba reći i to da je "Duga" izabrana bez novog javnog poziva za nadmetanje, da je odabrana firma bez dokaza da ranije nije imala posla sa zakonom, da li je moguće da firma koja je prikazala samo 16 zaposlenih uzme ovakav posao, koja nema dokaze da ima tehničku osposobljenost za ovaj posao?
Da li su u pitanju mutne radnje, po već oprobanom modelu "seoskog lisca advokata" ima dokaza, a najsmešniji je podatak da je Grad tražio da autobusi budu polovni, ali ne stariji od devet godina i da nisu prešli više od 600.000 kilometara.
Građani su veoma ogorčeni zbog toga što jedna stvar poprilično ugrožava bezbednost svih u ovom gradu. O čemu se radi? Prosto rečeno, ti polovnjaci – autobusi na gas su krenuli 1. juna ulicama Šapca i verovatno i okolnih prigradskih naselja. Ali, niko živi ne zna, njihov vozni red, nema podataka kojim trasama idu i ono što je najbitnije ne znaju se termini polazaka. Tako se dešava da prođe autobus potpuno prazan, a da su revoltirani građani pre toga čekali taj isti autobus i po dva-tri sata. Onda, besni i nervozni, snalaze se kako znaju i umeju, pa se Zelenovićevi i Dušanovi gasni polovnjaci klackaju bez putnika ili sa samo nekoliko srećnika koji su dočekali taj fantomski vozni red.
Građani traže odgovor na nešto što je još bitnije od fantomskog reda vožnje, a što ima veze sa bezbednošću svih, a to je gde se i na koji način tankuju ovi autobusi? Gde se nalaze gasne stanice na kojima se gasom kao pogonskim gorivom puni 61 autobus iz ovog javnog-privatnog partnerstva Grada Šapca i firme "Duga" iz Petlovače? Da li su te crpne stanice ili pumpe sasvim bezbedne za građane koji žive u bližoj i daljoj okolini? Da li su na vreme atestirana ta mesta i gde se ona uopšte nalaze? Niko to ne zna i naravno da o tome ćute glavni akteri.
Izgleda da je Bošku, Nebojši i Dušanu bila samo bitna zarada, provizije i sve ostalo što uz to ide, a o bezbednosti tih ekoloških autobusa koje navodno građani ne treba ništa da plaćaju – izgleda nisu se ni setili, to za njih nije ni bitno. I još jedan detalj, još jedan dokaz koliko je Zelenović vezan za ovaj projekat jeste taj da je svaki autobus obezbeđen reklamom Zelenovićeve stranke, elektronskim kajronom-porukom na čeonoj strani autobusa. Pa gde to još ima, da građani plate polovnjake i da oni te iste autobuse koriste za lične političke promocije sebe i malenih stranaka sa kojima idu na lokalne izbore? Samo u Šapcu, gradu koji više sada brane Amerikanci, nego kada su ga osvajali Austrougari, Nemci, pa još ranije Turci.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)