OVO JE 8 NAJSKUPLJIH STVARI U AUTOMOBILU: Postoji mnogo toga što vam papreno naplaćuju, a ne koristi!
IZVOR: Republika - 24.07.2024 | 01:30
Zašto komplikovati kad nešto može da bude jednostavno
Automobilska tehnologija svakim danom napreduje, a proizvođači pokušavaju na sve načine da privuku kupce. Mnogo novih stvari je zaista korisno i pruža veći nivo sigurnosti, udobnosti i povezanosti. Međutim, neke od novih stvari su manje korisne ili čak beskorisne.
1. INTEGRACIJA DRUŠTVENIH MREŽA
Pravo pitanje je: Treba li zaista da komuniciramo s drugim osobama dok vozimo automobil. Odgovor je jasan: Svako ko ozbiljno oseća potrebu za korišćenjem društvenih mreža tokom vožnje trebalo bi da potraži lečenje od zavisnosti od njih da bi prestao da ugrožava živote drugih.
2. KONTROLA GESTIKULACIJAMA
Komuniciranje s mašinama gestikulacijom? To je izmišljeno da bi vam olakšalo komunikaciju s mašinom, ali često ima suprotan učinak. Recimo, pokušaj snižavanja temperature na klima-uređaju rezultira time da izgledate kao da terate muve oko glave.
3. SVE NA DODIR
Iako je to kao koncept zanimljivo, može i te kako da smeta u svakodnevnoj vožnji. Tako, na primer, kontrola otvora ventilacije na dodir prsta samo dodaje nepotreban korak u tradicionalno vrlo jednostavnom zadatku. Ni same kontrole klime na dodir nisu se, takođe, pokazale kao najsrećnije rešenje.
4. PREPOZNAVANJE GLASA
Prepoznavanje glasa u teoriji je vrlo korisna stvar, ali postoji ogroman problem: ljudi pričaju određenim naglaskom i dijalektom. Zamislite vreme i trud koji su potrebni da biste svaki naglasak i dijalekt pravilno ukucali u softver za prepoznavanje glasa. Nemoguće je.
5. AUTOMATIZOVANA VRATA
Čini se da su automatizovana vrata mnogo korisnija nego što zaista jesu. Ako zamišljate da se vrata magično otvaraju kad se približite automobilu, a zatim zatvaraju nakon što uđete ili izađete, to nije baš tačno.
6. ELEKTRONSKA RUČNA KOČNICA
Ručne kočnice korisne su prilikom parkiranja na kosim ili neravnim površinama. Imaju jednostavan zadatak i funkcionišu na binarnom principu - da, ne. Mnogi proizvođači zamenili su ih elektronskom ručnom kočnicom, nekima od njih se čak upravlja dodirom. Pitamo se zašto.
7. KROVNI OTVOR/PANORAMA
Iako se, u suštini, može reći da pruža nekakav nivo dodatnog komfora, krovni otvor ima svoje mane. Na primer, veoma su teški i automobilu dodaju gotovo 30 kilograma, a poznati su i po propuštanju vode tokom kiše. U tom slučaju, popravka je izrazito skupa. Konačno, krovni otvori kvare aerodinamiku automobila.
8. LAŽNI ZAVRŠECI AUSPUHA
Čemu to? Ovo je kompletna laž i jedan od najgorih trendova u dizajnu svih vremena. A imaju ih svi, od mercedesa, audija, pa do jeftinijih brendova.