HIT! NEMCI OŽIVELI LEGENDARNI MODEL: AUDI A2 PONOVO MEĐU NAMA


IZVOR: B. K. - E. S. T. - 27.10.2024 | 18:54


Povodom jubileja, upriličili su da sve bude kao nekad

Foto: Foto Audi
HIT! NEMCI OŽIVELI LEGENDARNI MODEL: AUDI A2 PONOVO MEĐU NAMA

Audi A2 stigao je na tržište pre 25 godina. Sada, povodom jubileja, nemački gigant oživeo je ovaj model.

Ovako reanimirani audi A2 rezultat je rada pripravnika u kompaniji, odnosno njihovog projekta, i predstavljen je na društvenim mrežama nemačkog brenda.

Originalni audi A2 po mnogo čemu bio je izuzetan za to vreme. Iako kompaktan, imao je aluminijumsku karoseriju, a bio je i prostran uz prilično napredan dizajn. Ipak, kupcima sve ovo nije bilo dovoljno i na tržištu je poživeo svega oko pet godina.

Ovaj put legendarni model vratio se kao jednokratni projekat stažista u "Audiju", a nisu objavljeni nikakvi detalji o pogonu, osim toga da je električni. Proporcije su prenete iz originala uz, naravno, nekoliko redizajniranih detalja da bi izgledao što je modernije moguće.

Foto: Foto Audi

Proizvodnja originalnog A2 modela ukinuta je 2005.

Kada je u pitanju eksterijer, dodati su osvetljeni logotipi, kao i drugačija prednja maska, branici, svetla, ali i kamere umesto retrovizora.

Proizvodnja originalnog A2 modela ukinuta je 2005, a u Frankfurtu je 2011. predstavljen električni koncept, koji nikada nije ni planiran za serijsku proizvodnju. Na tržištu su audi A1 i audi A3, ali je za A2 mesto ostalo prazno.

Kompanija zvanično osnovana 1909. godine

Audi AG je nemački proizvođač luksuznih, sportskih i supersport automobila i član Folksvagen grupe sa sedištem u Ingolštatu, u Bavarskoj. Folksvagen je obnovio brend, lansiranjem modela Audi F103, 1965. godine. Do 1966. godine, postaje vlasnik 99,55% akcija kompanije, kupujući u fazama akcije od pređašnjeg vlasnika Dajmler-Benca.

Ime kompanije potiče od prezimena osnivača Augusta Horha. Osnivač je nazvao kompaniju, prevodeći svoje prezime na latinski. Horh koje na nemačkom znači „slušati“. Kompanija je zvanično osnovana 1909. godine, da bi se 1932. integrisala u jedinstvenu kompaniju sa još tri proizvođača. Četiri prstena u amblemu, upravo predstavljaju automobilske kompanije koje se udružine i stvorile Auto uniju. Slogan Audija na nemačkom glasi „Vorsprung durch Technik“, što znači „Napredak kroz tehniku“.

BONUS VIDEO: