TEMU DOBIO KONKURENCIJU: Najavljene "ludilo niske cene"
IZVOR: Republika - 18.11.2024 | 02:30
Maksimalna cena biće 20 dolara
Amazon je nedavno pokrenuo novi autlet pod nazivom Haul, sa idejom da se suprotstavi niskobudžetnim trgovcima Temu i Shein, postavljajući maksimalnu cenu proizvoda na 20 dolara.
Ovaj potez giganta za onlajn kupovinu predstavljen je kao mobilno iskustvo dostupno u aplikaciji za kupovinu korisnicima u SAD.
Ludilo niske cene
Foto: youtube.com/printscreen
Kupci mogu da očekuju "ludilo niske cene" na Haul proizvodima, uz napomenu da se mora sačekati do dve nedelje za isporuku. Ovo predstavlja novi korak za Amazon, koji se do sada nije fokusirao na prodaju jeftinih proizvoda sa dužim vremenom isporuke.
Kritike
Kineski konkurenti Amazona, Temu i Shein, su se suočili s kritikama zbog uticaja na životnu sredinu prilikom proizvodnje i slanja jeftinih proizvoda. Slične kritike sada su upućene i Amazonu u vezi sa novim Haul-om, a regulatori širom sveta pokazuju oprez u vezi sa platformama koje prodaju masovno proizvedene proizvode po vrlo niskim cenama. Evropska komisija je pokrenula akciju protiv Temua zbog zabrinutosti da ne uspevaju da zaustave prodaju ilegalnih proizvoda.
Niske cene
Amazon je postavio niske cene kao centralnu tačku svoje ponude s Haul-om, sa maksimalnom cenom proizvoda od 20 dolara i tvrdnjom da će većina proizvoda koštati manje od 10 dolara. Besplatna isporuka biće dostupna za porudžbine od 25 dolara ili više uz isporuku od jednog do dva dana.
Rizici
Analitičari upozoravaju da novi projekat nosi određene rizike za Amazon, posebno u pogledu kvaliteta proizvoda i brzine isporuke. Sučarita Kodali iz Forrester-a smatra da, ukoliko proizvodi ne ispune očekivanja kupaca i budu neprofitabilni za Amazon, Haul možda neće dugo opstati.
Amazonov potpredsednik Darmeš Mehta ističe da je još "rano" za procenu uspeha novog modela prodaje, ali da će povratne informacije kupaca biti ključne za dalji razvoj platforme.
Ostaje da se vidi kako će Amazon-ov autlet Haul uticati na tržište i da li će uspeti da konkuriše niskobudžetnim trgovcima poput Temua i Shein-a.
Bonus video: