Trik ili farsa: Reklama koja je razbesnela žene


IZVOR: b92.net, Republika - 14.12.2017 | 23:47


Ako reklamirate proizvod namenjen "plus-sajz" ženama logično je da će ih reklamirati žene koje očekujete da kupuju vaše proizvode. Ova poslednja reklama koja se pojavila na jednoj onlajn stranici izazvala je oštre kritike, osudu i gnev.

Foto: pixabay.com

 

Na sajtu Wish.com manekenke reklamiraju hulahopke namenjene plus-sajz ženama tako što ih navuku bukvalno do vrata, ili se cele "uvuku" u jednu nogavicu čarape - što je trebalo da ukaže verovatno koliko su čarape rastegljive. 

Upravo zbog toga su ove slike šokirale i razbesnele mnoge, a sudeći po komentarima na društvenim mrežama, izgleda kao da se mršave devojke na ovim slikama rugaju ženama sa bujnijim oblinama. 

Društvene mreže su vrlo brzo "eksplodirale", pa su osvanuli komentari: "bez reči sam", "van sebe sam od besa"... a kritike na potez ovog brenda ne prestaju da pristižu.