NOVI DOMAĆI BREND KOJI ODIŠE KVALITETOM: Hanna Balu ŽENA KOJA OSVAJA (FOTO)
IZVOR: Republika - 07.03.2023 | 12:00
Hanna Balu je nešto u čemu će se dame osećati udobno, a opet šik i posebno.
Foto: Jelena Milovanovic/Agencija Visavis
Baš jedna takva odvažna i snažna žena i stoji iza nastanka ovog modnog brenda, a u razgovoru za Republiku osnivač i dizajnerka Snežana Babarogić otkriva kako je došla na ideju da svet mode obogati jednom lepom pričom.
- Ljubav prema modi preovladala je da, nakon niza godina bavljenja ugostiteljstvom, krenem da se bavim ovim poslom. Ovaj posao dodatno me je osnaživao kroz teške životne trenutke i pomogao mi da lakše prebrodim period borbe sa zdravstvenim problemima. Moja želja bila je da imam svoju manufakturu. To je uslov da se moje ideje ostvare u realnosti. Naš mali studio broji osam zaposlenih krojača i asistenata, imamo 10 mašina i pravu malu manufakturu. Oduvek sam znala da ću se baviti ovim, moje ideje su, jednostavno, čekale pravi trenutak - počinje Snežana priču za naš portal i dodaje:
- Želela sam da stvorim odeću u kojoj će svaka žena da se oseća udobno i posebno. Hanna Balu je brend koji možete da nosite u svim svakodnevnim prilikama, dok se krećete slobodnim koracima. Naša odeća dokazuje koliko jednostavnost nekada može biti posebna. Svakodnevno dobijamo divne komentare i neizmerno se zahvaljujemo svima na podršci. Takođe, spremamo dosta novih modela, kao i jedan događaj na kom će publika moći bolje da nas upozna.
KO JE I KAKVA JE HANNA BALU ŽENA?!
Foto: Jelena Milovanovic/Agencija Visavis
- Hanna Balu je jednostavna, hrabra, moderna, odvažna i slobodna žena, s istančanim osećajem za detalje i individualnost.
Moderno je sve u čemu se dobro osećate
Foto: Jelena Milovanovic/Agencija Visavis
U odnosu na modne trendove, Snežana prednost daje udobnosti:
- Više volim vanvremenske modele od onih koji prate trendove. Moderno je sve u čemu se dobro osećate. To je za mene deviza, ja volim klasiku, volim jednostavnost, komade koji su u isto vreme klasični i aristokratski, ali urbani i šik. Volim jednobojne stvari u zanimljivim i upečatljivim nijansama.
Naš brend je za sve od 30 do 80 godina
Foto: Jelena Milovanovic/Agencija Visavis
Dizajnerka u usponu tvrdi da kvalitet nađe put do tržišta i bez reklame.
- Ljudi koji žele nešto u čemu mogu da istaknu svoju individualnost prepoznali su moj brend. Bez intenzivnog marketinga uspeli smo da dopremo do žena i ja sam prezadovoljna dosadašnjim postignućima. Verujem da jedan kvalitetno izrađen vanvremenski model odeće lako može da nađe put do svačijeg garderobera.
Naše stvari možete nositi i leti i zimi
Foto: Jelena Milovanovic/Agencija Visavis
Dizajnerka kaže da se ne rukovodi sezonskim kolekcijama:
- Kao što sam već pomenula verujem u vanvremenske komade. Naše stvari su dizajnirane tako da uglavnom mogu da se kombinuju i leti i zimi. Takođe volim da eksperimentišem bojama, mislim da treba razbijati stereotipe o zimskim i letnjim bojama. Trenutno se u našem studiju izrađuju modeli u braon, vanila i pastelnim bojama. Najviše volim boje koje u sebi imaju više različitih podtonova, to bojama daje specifičnost koja na jednostavan način može da istakne vašu energiju.
U brend sam ugravirala imena dece
Foto: Jelena Milovanovic/Agencija Visavis
Sve prepoznatljivije ime Hanna Balu nosi posebnu simboliku.
- Hanna Balu ima simboliku, naziv je nastao od imena ćerke Hane i sina Luke i prezimena Babarogić. To su imena moje dece, ugravirana u moj brend - ponosno zaključuje Snežana.
BONUS VIDEO: