DEČAK (12) SE OKUPAO U TURSKOJ I ZAVRŠIO SA KRVAVIM PLIKOVIMA NA OKU: Nakon žalbe majka je bila šokirana SRAMNOM PONUDOM TURISTIČKE AGENCIJE


IZVOR: Republika - 23.08.2024 | 19:31


Bilo je i drugih neprijatnosti u hotelu

Foto: Shutterstock
DEČAK (12) SE OKUPAO U TURSKOJ I ZAVRŠIO SA KRVAVIM PLIKOVIMA NA OKU: Nakon žalbe majka je bila šokirana SRAMNOM PONUDOM TURISTIČKE AGENCIJE

Lusi Prajs i njen sin Oliver iz Kornvola su se uputili na dugoočekivani odmor u olinkluziv hotel u Marmarisu u Turskoj, ali umesto odmora, doživeli su pravu noćnu moru, prenosi britanski Miror.

Infekcija ešerihijom koli

Nakon što su neki od gostiju prijavili da su u vodi "videli kako pluta izmet", 12-godišnji Oliver je zaradio opasnu infekciju bakterijom ešerihijom koli. Hitno je prebačen u bolnicu gde su lekari utvrdili da mu je jetra uvećana, a majka Lusi je istakla da je situacija bila zaista užasna.

Neprijatnosti u hotelu

Lusi je opisala da su se suočili sa prebukiranim hotelom, zagušljivim prostorima, pušenjem i bukom. Dodatno, saznali su da je pre njihovog dolaska primećeno prisustvo izmeta u bazenu, što ih je dodatno uznemirilo.

Reakcija na bolest

Oliveru se nakon dva dana letovanja slošilo, a majka je u prvi mah pomislila da je reč o sunčanici. Međutim, nakon što je postalo jasno da je reč o ozbiljnijem zdravstvenom problemu, hitno su reagovali i potražili medicinsku pomoć.

Boravak u bolnici

Oliver je završio sa krvavim plikovima na oku, a Lusi je istakla da je osoblje bolnice bilo odlično, iako su se suočili sa jezičkim barijerama i nedostatkom jasnih uputstava za lekove.

Reakcija turističke agencije

Nakon povratka kući, Lusi se obratila turističkoj agenciji koja nije adekvatno reagovala na njenu žalbu, a ponuđena odšteta od svega 50 funti je dodatno pogoršala situaciju.

Lusi je podnela zvaničnu pritužbu turističkoj agenciji i obaveštena je da će možda morati da čeka do 28 dana na odgovor.

Ovo iskustvo Lusi i Olivera u Marmarisu pokazuje koliko neispravna higijena u hotelskim bazenima može imati ozbiljne posledice po zdravlje gostiju, te ističe važnost adekvatne reakcije i podrške turističkih agencija u sličnim situacijama.

Bonus video: