EVROLIGA NE MOŽE BEZ PARTIZANA I ZVEZDE, EVO DOKAZA: Ova statistika nije kao bikini
IZVOR: REPUBLIKA/R.V.B. - 19.04.2024 | 13:09
Za sve su zaslužni grobari i delije.
Košarkaši Partizana i Crvene zvezde završili su neslavno nastup u ovogodišnjoj sezoni Evrolige, ali se o njima i dalje priča. Za sve su zaslužni igrači, ali i navijači oba srpska kluba. Naime, elitno takičenje je objavilo podatke o poseti u ligaškom delu, a tu večiti rivali prednjače. Zato, ako se ovo bude gledalo kao jedan od važnijih faktora, jasno je da bi oba naša kluba trebalo da budu deo Evrolige i na jesen.
Prema objavljenim podacima Evrolige, najkvalitetnije košarkaško takmičenje je ove sezone zabeležio porast u poseti od 18 odsto i odnosu na lani sa rekordno visokim prosečnim brojem navijača po utakmici od 10.383 (prošle sezone prosek iznosio 8.748). Uzrok je što je šest klubova je prodalo više od 90 odsto svojih dostupnih karata ove sezone, a taj broj je mogao biti i veći da je Makabi mogao da igra svoje utakmice pred punim tribinama dvorane u Tel Avivu, a ne u Beogradu.
Foto: Starsport
Listu, naravno, predvodi Partizan sa prosečnom posetom od 19.916 navijača, što je 99 odsto kapaciteta beogradske Arene. Crno-beli su po tom aspektu ostvarili najbolji rezultat svih vremena u Evroligi, a ukupno ih je gledalo čak 338.572 navijača. Najviše grobara, njih 20.200, bilo je na meču protiv Reala u 31. kolu, a najmanje protiv Albe (18.912). Nakon "parnog valjka" sledi Žalgiris Kaunas (96 odsto), potom minhenski Bajern (95 odsto), pa Olimpijakos (94 odsto), Asvel (94 odsto) i Virtus (90 odsto).
Sedam klubova je u proseku imalo više od 10.000 gledalaca po utakmici, što je dovelo do ukupnog broja na svim utakmicama od 3.000.841, a to je 300.000 navijača više nego prethodne sezone.
Foto: Starsport
Što se tiče Zvezde, ona je, posle Partizana, bila lideri u ukupnoj prodaji ulaznica. Crveno-beli su prodavali u proseku 17.842 karata, a slede Žalgiris sa 14.773, Panatinaikos (14.526) i Efes (12.165).