PARTIZAN PRAVI DRIM-TIM - STIŽU SRBI KAPITALCI! Bombastične najave Mijailovića: EVO NA KOGA JE MISLIO! POJAČANJA da se SMRZNEŠ!


IZVOR: Republika - 08.06.2024 | 13:39


"Grobari" će biti oduševljeni.

Foto: Starsport, Pixabay.com
PARTIZAN PRAVI DRIM-TIM - STIŽU SRBI KAPITALCI! Bombastične najave Mijailovića: EVO NA KOGA JE MISLIO! POJAČANJA da se SMRZNEŠ!

Košarkaški klub Partizan imao je sezonu za zaborav, pošto je ostao bez trofeja u četiri takmičenja u kojima je nastupao.

Stoga, uprava na čelu sa predsednikom Ostojom Mijailovićem i sportskim direktorom Zoranom Savićem za narednu sezonu planira paklen tim.

- Partizan sledeće sezone vidim pre svega takmičarski mnogo bolje, moramo mnogo bolje da uradimo prelazni rok. Razgovaramo sa nekim ozbiljnim igračima. To je jako važna stvar. Pokušaćemo da u Partizan vratimo neke bivše igrače, koji igraju u Evropi i na nekim drugim košarkaškim tržištima. Da pokušamo da napravimo bolju ekipu, da takmičarski dosta bolje izgledamo! Ono što znam, navijači će shvatiti zašto sezona nije bila dobra. Svi su dali od sebe sve. I treneri, igrači, mi kao uprava... Svi su sve odradili, ali je prosto sezona bila neuspešna sa te sportske strane. Ja neću nikakav alibi da pravim, moramo da nastavimo dalje - rekao je Mijailović u Telkastu.

A o kome se zarpavo radi kada se misli da bivše igrače? Jedan od njih je Vanja Marinković, reprezentativac Srbije koji se oprostio od Baskonije. Takođe, crno-beli će težiti da u svoje redove vrate bivšeg kapitena i uzdanicu Bajerna Vladimira Lučića, kao nekadašnje igrače na centarskim pozicijama i miljenike grobara - Jana Veselog ili Žofrija Lovernja. Sa njima četvoricom, bez dileme, bio bi to tim - da se smrzneš!

- Ono što je najvažnije za Partizan je da sledeće godine igra Evroligu, u šta čvrsto verujem. Moj cilj je bio, kada sam se vratio u Partizan, da klub finansijski stabilizujem da bih igrao konstantno u Evroligi. Mi ćemo, ako Bog da, treće godine zaredom igrati Evroligu. Mislim da je Evroliga sa Partizanom koji je drugi put najgledaniji tim u Evropi, koja je imala preko 400 miliona pregleda preko raznoraznih sredstava informisanja, dosta zarađuje na marketingu i da smo im potrebni - zaključio je predsednik košarkaškog kluba Partizan.

BONUS VIDEO