Batajnica do kraja 2020. godine dobija izlaz na autoput!


IZVOR: Večernje novosti, Republika - 20.01.2020 | 10:37


Batajnica bi ove godine mogla da dobije direktan izlaz na auto-put.

Foto: pixabay.com

Foto: Ilustracija

Naime, radovi na završetku Batajničke petlje trebalo bi da počnu čim se potpiše ugovor sa izvođačem, odnosno već u februaru ili martu. U toku je stručna ocena četiri ponude koje su pristigle na tender otvoren 23. decembra.

Više od četiri godine je prošlo otkako su završeni poslednji radovi na Batajničkoj petlji, a ostalo je da se poveže Obilaznica sa lokalnom mrežom puteva.

Zainteresovani za gradnju petlje su austrijski "Štrabag", bugarska "Trejs grupa", turski konzorcijum "Majtek insat madencilik" i "Mehmet Ali Unal", kao i domaći konzorcijum "Unogradnja" i "Monteprojekt".

- Radovi se finansiraju iz kredita Evropske banke za obnovu i razvoj, a prema sporazumu o kreditu, sprovodi se elektronska nabavka. U toku je stručna ocena ponuda i računska provera komisije za njihovu ocenu. Kriterijum za dodelu ugovora je najniža ponuđena cena, ali ponuđač i njegova ponuda moraju da ispune kriterijume definisane konkursnom dokumentacijom. Stoga ne znači da će ugovor biti dodeljen onome koji je ponudio najnižu cenu. Početak radova očekuje se odmah nakon potpisivanja ugovora sa izvođačem - kazali su u Koridorima Srbije koji su investitor projekta.

Saobraćajnice koje će biti izgrađene u sklopu u okviru kompleksa petlje Batajnica deo su Batajničkog bulevara od rampi do raskrsnice puta sa Ulicom kralja Mihaila Zetskog. Radiće se i ulica od raskrsnice sa Batajničkim bulevarom do raskrsnice sa pristupom za intermodalni terminal, uključujući i završetak započetog mosta preko pruge i paralelnog mosta "blizanca".

- Biće izgrađena i veza budućeg intzermodalnog terminala Batajnica sa mrežom lokalnih gradskih i državnih puteva. Projektno-tehnička dokumentacija kojom su definisani radovi na komplementiranju petlje Batajnica rađena je tokom 2018. i 2019. godine. Vrednost radova na izgradnji ovih saobraćajnica uključujući i most preko pruge, infrastrukturne instalacije, saobraćajnu signalizaciju i opremu, kolektor fekalne i kišne kanalizacije i pejzažno uređenje, iznosi oko 11 miliona evra - navode iz Koridora Srbije.