KULTNA USTANOVA MENJA IME NAKON 60 GODINA: Kombank Dvorana promenila ime u MTS Dvorana!
IZVOR: Republika - 29.03.2022 | 15:29
Prema rečima Igora Stankovića, direktora Doma sindikata, ovo je pravi trenutak za promenu imena kultne ustanove.
Ostvarili smo povećanje prihoda od 15,7 milijardi dinara, istakao je Vladimir Lučić, generalni direktor ove kompanije, i otkrio da mu je Državni službenik omiljena serija.
Prema rečima Igora Stankovića, direktora Doma sindikata, ovo je pravi trenutak za promenu imena kultne ustanove, koja više od 60 godina na nivou cele Jugoslavije predstavlja oazu kulture. Zahvaljujući se budućem sponzoru, Stanković je istakao da će popularno zdanje na Trgu Nikole Pašića ostati usađeno u DNK svih generacija kao mesto koncerata, kongresa i svih kulturnih dešavanja.
Da je Telekom Srbija lider u poslovanju, odavno je poznato, a da je ova kompanija uspešno radila i u vreme najveće svetske krize izazvane koronavirusom, otkrio je Vladimir Lučić, njen generalni direktor.
– Drago mi je što smo baš ove godine potpisali sponzorski ugovor sa ustanovom koja je sinonim za kulturu, jer ove godine MTS slavi 25 godina postojanja. Telekom je prošle godine prihodovao 108 milijardi dinara, što je za 15,7 milijardi više u odnosu na 2020. Ovo je dokaz da smo dobro uradili kada smo pre četiri godine počeli produkciju domaćih serija i napravili Superstar kanal, po ugledu na HBO. Danas naše serije prodajemo na četiri kontinenta. Nastavljamo s tom praksom – naveo je Lučić.
Na naše pitanje koja serija iz Telekomove produkcije mu je najmilija, Lučić je rekao da je to „Državni službenik“.
– MTS je postao sinonim za odličan producentski rad i ne samo da smo uspeli u toj vrsti posla, već je Beograd postao regionalni centar kvalitetne produkcije. Iako su mi sve serije koje smo mi radili drage, istakao bih „Državnog službenika“, zato što je bio prvi. A sa prvim projektom uvek imate nervozu da li će sve biti kako treba. Međutim, već od starta se videlo da ćemo snimiti najkvalitetniji sadržaj – rekao je za Alo! generalni direktor Telekoma.
– Ono što je najbitnije za našu kompaniju je što su sva ulaganja u sadržaj, ne samo u filmsko-serijski, već pre svega u sportske programe, kao i razvoj optičke mreže, kvalitetne mobilne infrastrukture i kablovskih operatera, rezultirala ubrzanim rastom naših prihoda. Prošle godine smo imali rekordan prihod, na nivou grupe više od 150 milijardi dinara, od toga 108 samo u Srbiji. I u vreme krize uzrokovane koronavirusom, za samo jednu godinu povećali smo prihod za 15,7 milijardi. Taj prihod iz 2021. godine vidimo kao naznaku da će se trend rasta nastaviti i u narednom periodu. To potvrđuje da je Telekom postao regionalni lider sa snažnim potencijalom razvoja. Osim što smo vodeća kompanija u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, već smo se proširili na tržište Severne Makedonije, prisutni smo u Hrvatskoj i Sloveniji, a ove godine proširićemo se kao mobilni operater i na tržište Nemačke i Švajcarske.