VODA IM POPLAVILA SKUPOCENU OPREMU, SESTRE NAJTEŽE PACIJENTE OSTAVLJALE I GLADNE I ŽEDNE! Oglasila se bolnica u Loznici i to APSURDNIM SAOPŠTENJEM!
IZVOR: Republika - 24.10.2023 | 18:40
U saopštenju, koje je potpisala PR ove ustanove Dragana Mitrović, totalno je ignorisano ključno pitanje a ono glasi - Kako objašnjavaju i šta kažu na prijave pacijenata da su medicinske sestre ostavljale hranu teško obolelim pacijentima, koji nisu mogli sami da jedu, i odlazile i da li diplome nekih njihovih radnika kupljene, te samim tim nisu stručni za rad sa pacijentima?
Opšta bolnica u Loznici, u kojoj je nedavno smenjen direktor doktor Milan Todorović zbog mnogobrojnih propusta i nehumanih uslova u kojima su lečeni pacijenti, pre svih onkološki, izbegla je danas da konkretno odgovori na sva pitanja "Republike" i oglasila se opštim i nesuvislim saopštenjem u kojem je, najkraće rečeno, konstatovano da je direktor smenjen (što je opštepoznato) i "da svi pacijenti koji imaju primedbu na rad zaposlenih mogu da obrate pismeno pravnoj službi OB Loznica".
U saopštenju, koje je potpisala PR ove ustanove Dragana Mitrović, totalno je ignorisano ključno pitanje a ono glasi - Kako objašnjavaju i šta kažu na prijave pacijenata da su medicinske sestre ostavljale hranu teško obolelim pacijentima, koji nisu mogli sami da jedu, i odlazile i da li diplome nekih njihovih radnika kupljene, te samim tim nisu stručni za rad sa pacijentima?
Saopštenje OB Loznica
Rešenjem Vlade Republike Srbije od 20.10. 2023. godine v.d. direktor dr Milan Todorović je razrešen sa dužnosti. Za vršioca dužnosti direktora Opšte bolnice Loznica postavljena je Mr dr Dušanka Čolić, specijalista interne medicine, subspecijalita kardiologije
Elementarna nepogoda koja je zadesila loznički kraj je kao i što sam naziv kaže situacija koja se nije mogla predvideti. OB Loznica je sanirala štetu i službe koje su bile pogođene poplavom su počele sa radom odmah nakon sanacije štete.
Sve primedbe na rad zaposlenih se rešavaju u zakonskom roku, a zaposlenima ukoliko je bilo propusta izriču odgovarajuće mere.
Naša pitanja
1. Kako je došlo do toga da skupocena zdravstena oprema (skeneri) strada
tokom poplava u Loznici?
2. Veliki broj vaših pacijenata se žalio na neprofesionalnost osoblja.
Navodno, medicinske sestre su ostavljale hranu teško obolelim
pacijentima na poslužavnike i odlazile, ne mareći za to što pacijenti
nisu u stanju da se sami hrane od bolova. Takođe, spekuliše se i da su
diplome nekih radnika kupljene, te samim tim nisu stručni za rad sa
pacijentima. Da li ste imali sličnih prijava, da li je to tačno i kako
objašnjavate ove primedbe?
3. Uslovi u bolnici su katastrofalni, a za to su dokaz i fotografije
zabeležene tokom poplave, ali i kasnije. Da li smatrate da su to uslovi
dostojni čoveka, budući da često pacijenti nisu imali ni jastučnice?
4. Kada će bolnica dobiti novog direktora?
5. Da li ćete i šta učiniti da se stanje u bolnici popravi?
Ni drugo pitanje "Republike" u kojima tražimo da nam odgovore kako je došlo do toga da skupocena zdravstena oprema (skeneri) strada tokom poplava u Loznici, nije ništa više zaokupilo pažnju, pa se tu konstatuje da "se poplava nije mogla predvideti i da je šteta sanirana"!
Podsećamo, "Republika" je juče objavila tekst o jezivim uslovima u ovoj bolnici, zbog kojih je na sednici Vlade Srbije 20. oktobra smenjen direktor.
Tokom mandata direktora Todorovića, suteren cele zdravstvene ustanove bio je poplavljen, dok je pod vodom bila cela skupocena oprema, a kada je oprema popravljena, ona je opet vraćana u neuslovni podrum gde se ponovo pokvarila.
Kakvi su uslovi bili u bolnici najbolje ilustruje činjenica da pacijenti često nisu imali ni posteljinu, pa su se ljudi, koji je nisu donosili od kuće koji, prekrivali prekrivačima i spavali na jastucima bez jorganskih navlaka odnosno jastučnica.
Takođe, sestre su pacijentima koji nisu mogli zbog različitih bolesti da se sami hrane, ostavljale poslužavnik sa hranom na stočiću i odlazile, a mučeni ljudi nisu bili u stanju da jedu. Više o tome pročitajte ovde.
Bonus video