NEMOJTE DA SE IZNENADITE! DELOVI OVE OPŠTINE DANAS BEZ VODE: U ovoj ulici česme suve do 18 sati
IZVOR: Republika/D.B. - 17.04.2024 | 06:39
Za najnužnije potrebe za pijaćom vodom obezbeđena je auto-cisterna.
Planirani radovi na vodovodnoj mreži na opštini Zvezdara prouzrokovaće u sredu, 17. aprila, prestanak vodosnabdevanja u pojedinim delovima ove opštine, saopšteno je iz JKP-a „Beogradski vodovod i kanalizacija”.
Zbog pomenutih radova u sredu, od 8.30 do 18 sati bez vode će ostati potrošači u Dravskoj ulici.
Za najnužnije potrebe za pijaćom vodom obezbeđena je auto-cisterna. Iz „Vodovoda” apeluju na potrošače da pripreme zalihu vode za piće i osnovne potrebe.
Šta raditi ako nestane vode?
Ako nestane vode, to može biti izazovna situacija, ali postoje koraci koje možete preduzeti kako biste se nosili s tim:
Proverite ostale izvore vode: Prvo proverite ima li drugih izvora vode u vašem domu ili u blizini, poput rezervoara, vodenih boca ili drugih kontejnera u kojima se voda može skladištiti.
Konstruišite privremene sisteme sakupljanja: Ako imate pristup spoljašnjoj vodi, kao što su kišnica ili izvori vode u prirodi, možete konstruisati privremene sisteme sakupljanja vode, poput kišnih bačvi ili improvizovanih sakupljača.
Ekonomska upotreba vode: Kada koristite dostupnu vodu, budite ekonomični. Koristite je samo za najvažnije potrebe poput pića, kuvanja i higijene.
Pretražite alternativne izvore vode: Ako je sigurno, istražite okolinu kako biste pronašli alternativne izvore vode, poput obližnjih potoka, jezera ili bunara. Međutim, budite oprezni i proverite da li je voda bezbedna za upotrebu.
Čuvajte energiju: Ako nemate pristup dovoljnim količinama vode za kupanje, razmotrite alternativne načine održavanja higijene, poput upotrebe maramica ili suvog šampona.
Pripremite se za hitne situacije: Ako je moguće, pripremite se za situacije bez vode tako što ćete imati zalihe pitke vode, kao i alate za prečišćavanje vode, poput filtera ili tableta za dezinfekciju.
Ako nestanak vode potraje ili postane ozbiljan problem, važno je da ostanete informisani o situaciji putem lokalnih vlasti i organizacija za hitne situacije i da sledite njihove smernice i preporuke.
Za dodatne informacije potrošači se mogu obratiti Servisnom centru Grada Beograda na broj 11-0-11 ili na besplatni broj telefona 0800/11-00-11 za sve pozive iz fiksne telefonije, a obaveštenja o planiranim radovima i kvarovima na mreži mogu se potražiti i na veb-adresi www.bvk.rs.
BONUS VIDEO