STIGLA JOŠ JEDNA PRIJAVA: "Vejaut" sedam godina vara Srbe
IZVOR: D. SIMIĆ - 15.09.2017 | 20:45
Turistička agencija "Vejaut" svojim ponudama godinama obmanjuje srpske turiste. Mnogi koji su putovali preko ove agencije su, umesto luksuznog hotela sa pet zvezdica, dobijali skromne apartmanske smeštaje, i to po veoma skupim cenama.
Upravo to je snašlo turiste koji su ovog leta otputovali u Dubai i, umesto u obećanom hotelu sa četiri zvezdice, završili u apartmanima. Zbog toga su se i oni, ali i pojedine turističke agencije žalili na "Vejaut".
U AGENCIJI MUK
Tim povodom je u petak podneta žalba turističkoj inspekciji.
- U prijavi se navodi da je agencija u ponudi pogrešno oglašavala hotele i da se zapravo radi o apartmanima - kažu u inspekciji i navode da će se osnovanost žalbe utvrditi u postupku inspekcijskog nadzora.
Međutim, to nije nije jedina pritužba na rad ove turističke agencije. Od početka godine do 15. septembra, kako nam je potvrđeno u turističkoj inspekciji, primljeno je još pet pritužbi koje se odnose na putovanja preko agencije "Vejaut".
- Od pet žalbi, utvrđeno je da je jedna osnovana i u tom slučaju je postignut dogovor između agencije i putnika - kažu u inspekciji.
A povodom optužbi ogorčenih turista iz agencije se ne oglašavaju. Iako su ranije obećali da će se direktor oglasiti 11. septembra, odmah po povratku iz inostranstva, iz agencije ni u petak nisu odgovorili na naša pitanja.
Međutim, poslednje žalbe putnika nisu jedine koje se stavljaju na teret "Vejautu", čiji je vlasnik Basem Medhat Badhije. Neprijatno iskustvo s njom srpski turisti doživeli su još krajem 2010. godine na dočeku Nove godine u Hurgadi. Oni su za 496 evra dobili smeštaj u sobama gde su zidovi bili buđavi i higijenski uslovi katastrofalni. Agencija im je tada, kako su naveli, ponudila bolji smeštaj, ali uz doplatu od čak 260 evra!
ZAKINULI DVE ZVEZDICE
Loše iskustvo sa "Vejautom" imao je i Beograđanin koji je sa majkom i sestrom 2013. preko njih letovao u Tunisu.
- U aranžmanu je pisao hotel sa pet zvezdica, a kada smo stigli tamo, već prvog dana su nam dali smeštaj sa dve zvezdice manje. Posle naših žalbi, rečeno nam je da možemo kao nadoknadu da dobijemo 15 evra po aranžmanu - priča Miloš za Srpski telegraf.