Vrhunska usluga i zadovoljstvo potrošača – merilo uspešnih kompanija
IZVOR: Republika - 19.06.2020 | 12:32
Poverenje potrošača stiče se godinama, a može se izgubiti u trenutku. Ovo je jedno od osnovnih pravila modernog tržišta i jedna od prvih lekcija koje moraju savladati savremene kompanije. Kada je reč o energetskom sektoru, domaće tržište naftnih derivata je veoma zahtevno kada je u pitanju kvalitet goriva na benzinskim stanicama, a potrošači istovremeno zahtevaju i unapređenje usluga i funkcionalnosti ponude.
U našoj najvećoj naftnoj kompaniji, NIS-u, ističu da je izgradnja uzajamnog dugoročnog poverenja sa potrošačima jedan od prioriteta u poslovanju. Samim tim, NIS je okrenut stalnom unapređenju kvaliteta proizvoda, ali i uvođenju novih usluga koje izlaze u susret potrebama građana i u skladu su sa savremenim globalnim trendovima.
Između ostalog, na NIS Petrol i GAZPROM benzinskim stanicama potrošače očekuje gorivo vrhunskog kvaliteta domaće proizvodnje, među kojim se posebno ističe G-Drive premijum gorivo, koje redovnim korišćenjem može doprineti unapređenju performansi vozila tokom vožnje, povećavati njegovu snagu i unaprediti zaštitu sistema za gorivo.
Foto: NIS
U okviru najveće domaće maloprodajne mreže benzinskih stanica potrošačima je na raspolaganju i bogat izbor proizvoda široke potrošnje, dostupan u prijatnom i modernom ambijentu Drive Café restorana. Pored raznovrsne ponude sveže hrane, kao i bogatog izbora osvežavajućih i toplih napitaka, u Drive Café-u potrošači mogu da uživaju u Drive-Café kafi koja sadrži savršenu kombinaciju nekoliko vrsta kafe. Potrošači su tokom protekle godine konzumirali više od 6 miliona čaša ovog napitka u Srbiji i regionu, a Drive Café restorani, sa više od 300 objekata u Srbiji, potvrdili su titulu najvećeg coffee shop-a u našoj zemlji.
Foto: NIS
NIS se opredelio i za primenu inovacija i novih tehnologija na svojim benzinskim stanicama. Tako je po prvi put u Srbiji, na NIS Petrol i GAZPROM benzinskim stanicama, lansirana Drive.Go mobilna aplikacija koja omogućava plaćanje goriva bez odlaska na kasu. Ova mobilna aplikacija, koja može da se preuzme sa Google Play i Apple Store pruža mogućnost plaćanja računa na točionom mestu – brzo, jednostavno i sigurno. Pored ove inovativne usluge, NIS je postao i prvi maloprodajni lanac na domaćem tržištu koji je omogućio preuzimanje pošiljki na benzinskim stanicama kompanije, a ovu jedinstvenu uslugu NIS je uveo u saradnji sa kurirskom službom D Express.
Foto: NIS
U uverenju da je broj zadovoljnih kupaca merilo uspeha svake kompanije, NIS je još 2016. godine lansirao program lojalnosti „Sa nama na putu“ koji omogućava ostvarivanje značajnih ušteda prilikom svake kupovine goriva, robe i usluga na NIS Petrol i GAZPROM benzinskim stanicama. Potrošači su prepoznali prednosti ovog prorama, pa tako više od pola miliona potrošača redovno koristi pogodnosti NIS-ovog programa lojalnosti, dok je ukupan broj izdatih „Sa nama na putu“ kartica lojalnosti premašio cifru od 1.000.000. krajem prošle godine.
U NIS-u navode da nastavljaju sa daljim ulaganjima u razvoj i modernizaciju maloprodajne mreže kako bi ispunili očekivanja svojih potrošača, ali i obezbedili svoj dugoročni razvoj i očuvanje liderske pozicije na domaćem tržištu.