HOBI KAO POSAO: Ljudi prepoznaju kada proizvod pravite s ljubavlju
IZVOR: Republika - 25.12.2020 | 07:00
U biznisu često nema mesta za ljubav. A ovde je, reklo bi se, baš suprotno od toga.
- Ideja o brendu Mesec i Zec i svemu što on predstavlja potiče još iz mog detinjstva. Kao veliki zaljubljenik u prirodu, ljude i umetnost, rešila sam da materijalizujem ovu ideju nakon rođenja mog drugog deteta - počinje Teodora Novaković, diplomirana glumica, koreograf i kreator brenda Mesec i Zec koja proteklih šest godina pravi nakit od kristala, biljaka i esencija gde, kako kaže, svaki komad ima svoju priču i vibraciju.
- Moja umetnička karijera počela je davno, od sviranja violončela, preko baletske škole do studiranja glume. Na svom putu uspela sam da se dovoljno posvetim umetnosti i učinim ono što mnogi smatraju nemogućim - da tu ideju pretvorim u posao od kojeg danas živim - opisuje.
Ono što umetnicima ume da manjka – strategija i odgovornost – Teodora je uočila kao važne postulate preduzetništva.
- Prvi veći izazov sa kojim sam se susrela bio je sam početak i sva ta pitanja koja se odvijaju u glavi. Da li je to što radim dovoljno dobro, da li je potrebno, da li će ljudi znati da prepoznaju i razumeju poruku mojih proizvoda - otkriva.
Postoje i izazovi nabavke kvalitetnog materijala i kristala jer to uglavnom uvozi iz raznih delova sveta.
- Tada mora da se vodi računa i o uvoznim carinama, roku isporuke, treba da se naruči samim tim sve unapred zavisno od trenutnih zaliha koje imam u radionici ali se i to vremenom prevaziđe i unapredi - sigurna je.
Neki od koraka koji slede su: rad na dvojezičnosti sajta, dalja ulaganja u kvalitet i proširenje palete proizvoda.
- Tu su i neke nove ideje i tiču se organizacije radionica za žene i decu koje bi bile upriličene u mom studiju - ističe.
Ljudi neretko zaboravljaju svoje snove, prestanu da veruju u mitove i ne zanimaju ih bajke. Mesec i Zec nas baš tamo vraća i to nije slučajno.
Kampanja "Znam da mogu" sprovodi se u okviru Programa podrške razvoju i promociji ženskog inovacionog preduzetništva pokrenutog od strane Kabineta ministra zaduženog za inovacije i tehnološki razvoj. Kampanja za cilj ima promociju ovog i sličnih uspeha srpskih preduzetnica, ali i ohrabrivanje žena da pokrenu sopstveni biznis i ostvare svoje preduzetničke zamisli.