Štampani poslovni imenik i dalje nezaobilazan za biznise, a uz internet marketing pokriva se oglašavanje u celosti
IZVOR: Republika.rs - 18.05.2021 | 14:00
Biznisi koji se oslanjaju isključivo preporuke zadovoljnih klijenata, kupaca i poslovnih saradnika u 2021. godini, posebno u doba korona krize, rizikuju da budu pregaženi od strane čak i slabije razvijenih firmi, pre svega jer je za iste čuo širi krug ljudi.
- Objava na portalu predstavlja najefikasnije rešenje za firme koje nemaju svoju web stranicu ili trenutno nemaju sredstva za takvu investiciju. Svaki oglas je prezentacija koja sadrži reprezentativan opis vašeg poslovanja, reference i kontakt podatke. Preduzeća koja redovno ulažu u marketing dobro znaju da je neophodno i njihovo onilne prisustvo, posebno kada je sve više ljudi za kompjuterima i na svojim mobilnim telefonima - objašnjeno je u kompaniji Digital Azut.
Različita istraživanja i statističke analize pokazale su da čak 90 odsto ukupnog potrošačkog tela u svetu danas traži, pronalazi i kupuje proizvode i usluge putem interneta, a ovaj procenat je čak i veći tokom pandemije korona virusa. Svuda važi isto pravilo - ljudi kupuju, proizvode, pronalaze usluge, razvijaju poslovnu saradnju, rade, uče i školuju se putem interneta.
Foto: Promo
Osim toga, praksa firme Digital Azut jasno je pokazala, kroz saradnju sa klijentima preko portala Moja Delatnost, koji već šestu godinu distribuira istoimeni poslovni imenik kroz celu Srbiju, da biznisi koji ulažu u marketing uloženo vraćaju višestruko.
- Štampano izdanje imenika ima veliki domet zbog svog načina distribucije i tako se stiže do svih ciljnih grupa, uz kombinaciju internet marketinga i tradicionalnog pristupa obuhvaćeni su svi segmenti oglašavanja. Naime, štampani primerak se može uzeti u čekonici kod lekara, na autobuskoj stanici, aerodromu i drugim prometnim lokacijama. Distribuira se i po domaćinstvima, jer ipak veliki deo populacije i dalje poklanja poverenje informacijama na papiru - navode sagovornici iz Digital Azuta.
To što je neko majstor svog zanata, kako kažu, nije garancija da će uspeti da napravi bum na tržištu i dopre do ljudi koji imaju potrebu i želju za određenim proizvodima i uslugama.
- Ako planirate pokretanje posla ili želite da unapredite svoje poslovanje, jedna od najvažnijih stvari jeste angažovanje agencije za digitalni marketing, koja će brinuti o svim segmentima i fazama vaše promocije, i osigurati priliv novih klijenata. Ono što je sjajno jeste da je sa nama moguće da imate sve na jednom mestu – i klasičan, ali i moderan pristup, i štampani oglas, ali i online marketing. Naravno, možete da se odlučite i samo za jedno, ali ovo je naša preporuka kako biste došli do svih potencijalnih klijenata, saradnika i poslovnih parnera - naglašeno je u kompaniji Digital Azut.
Foto: Promo
Držeći korak sa savremenim tehnologijama, usluge ove firme obuhvataju i neizostavno online reklamiranje i uspešnu optimizaciju, primenjujući nove, sve savršenije oblike komunikacije između firmi i krajnjih korisnika, ali i između samih firmi (B2B).
- Linkedin, Facebook i Instagram veoma su moćna sredstva za digitalno oglašavanje i online prodaju. Ipak, da biste zaista iskoristili sve prednosti digitalnog marketinga, a i došli baš do ljudi koje interesuje ono što nudite i čime se bavite, neophodno je da se oglasite i na B2B platformi, izvoru novih poslovnih mogućnosti, sklapanja novih saradnji i najveće baze kontakata - zaključuju sagovornici iz preduzeća Digital Azut.