PROJEKAT „VIZIJA ZDRAVE BUDUĆNOSTI“: Kolekcije svetskih brendova napravljene od eco-friendly materijala u Sport Vision prodavnicama


IZVOR: Republika - 04.06.2021 | 18:40


U okviru strategije društveno odgovornog poslovanja, kompanija Sport Vision pokrenula je "Eco Vision" projekat kojim želi da skrene pažnju javnosti na neophodnost zaštite i očuvanja životne sredine i da sopstvenim primerom pozove ljude širom regiona da budu deo pozitivne promene.

Foto: SportVision/PROMO

Prikupljanje otpada i čišćenje priobalja, izdvajanje plastike i reciklaža starih patika, ekološke trke, korišćenje recikliranih materijala za obnovu školskih sala, specijalne ponude u prodavnicama – samo su neke od aktivnosti koje će se sprovoditi u nekoliko faza „Eco Vision“ projekta. Projekat je podržalo Ministarstvo zaštite životne sredine, a finansiraće se kroz prodaju kesa u Sport Vision i Extra Sports objektima.

Početak projekta obeležen je zajedničkom akcijom čišćenja obale u kojoj su učestvovali Sport Vision-ov trkački tim, zaposleni, kao i predstavnici Ministarstva zaštite životne sredine. Udruženim snagama očišćen je deo obale ispod Savskog mosta, čime je projekat simbolično lansiran.

U svetu koji se ubrzano menja, nije lako skrenuti pažnju na teme koje su od neizmerne važnosti za sve nas, kao što je zaštita i očuvanje životne sredine. Naša želja je da projektom „Eco Vision“ damo primer drugim kompanijama da se uključe i podrže cilj kojem svi težimo, a to je zdrava i čista zemlja u kojoj živimo“, izjavila je direktorka marketinga Sport Vision Grupe,  Anja Dmitrović.

Foto: SportVision/PROMO

Ona je dodala da je kompanija pripremila ponudu posebnih kolekcija svetskih brendova, napravljenih od eco-friendly materijala. Svi odevni komadi iz tih kolekcija označeni su posebnim Eco Vision bedžom, a ponuda će u narednom periodu biti još veća i raznovrsnija, poručuju iz kompanije.

Tokom 20 godina poslovanja u Srbiji, kompanija Sport Vision je kroz različite društveno odgovorne aktivnosti i razvojne projekte, kao što je Vizija zdrave budućnosti, nastojala da pozitivno utiče na zajednicu u kojoj posluje, kao i da širi svest o značaju očuvanja životne sredine.