PROJEKAT „VIZIJA ZDRAVE BUDUĆNOSTI“: Kolekcije svetskih brendova napravljene od eco-friendly materijala u Sport Vision prodavnicama
IZVOR: Republika - 04.06.2021 | 18:40
U okviru strategije društveno odgovornog poslovanja, kompanija Sport Vision pokrenula je "Eco Vision" projekat kojim želi da skrene pažnju javnosti na neophodnost zaštite i očuvanja životne sredine i da sopstvenim primerom pozove ljude širom regiona da budu deo pozitivne promene.
Prikupljanje otpada i čišćenje priobalja, izdvajanje plastike i reciklaža starih patika, ekološke trke, korišćenje recikliranih materijala za obnovu školskih sala, specijalne ponude u prodavnicama – samo su neke od aktivnosti koje će se sprovoditi u nekoliko faza „Eco Vision“ projekta. Projekat je podržalo Ministarstvo zaštite životne sredine, a finansiraće se kroz prodaju kesa u Sport Vision i Extra Sports objektima.
Početak projekta obeležen je zajedničkom akcijom čišćenja obale u kojoj su učestvovali Sport Vision-ov trkački tim, zaposleni, kao i predstavnici Ministarstva zaštite životne sredine. Udruženim snagama očišćen je deo obale ispod Savskog mosta, čime je projekat simbolično lansiran.
„U svetu koji se ubrzano menja, nije lako skrenuti pažnju na teme koje su od neizmerne važnosti za sve nas, kao što je zaštita i očuvanje životne sredine. Naša želja je da projektom „Eco Vision“ damo primer drugim kompanijama da se uključe i podrže cilj kojem svi težimo, a to je zdrava i čista zemlja u kojoj živimo“, izjavila je direktorka marketinga Sport Vision Grupe, Anja Dmitrović.
Foto: SportVision/PROMO
Ona je dodala da je kompanija pripremila ponudu posebnih kolekcija svetskih brendova, napravljenih od eco-friendly materijala. Svi odevni komadi iz tih kolekcija označeni su posebnim Eco Vision bedžom, a ponuda će u narednom periodu biti još veća i raznovrsnija, poručuju iz kompanije.
Tokom 20 godina poslovanja u Srbiji, kompanija Sport Vision je kroz različite društveno odgovorne aktivnosti i razvojne projekte, kao što je Vizija zdrave budućnosti, nastojala da pozitivno utiče na zajednicu u kojoj posluje, kao i da širi svest o značaju očuvanja životne sredine.