Alfa-Plam nagrađuje vernost tradiciji
IZVOR: Republika - 01.10.2021 | 07:51
Toplina doma, tradicija i kvalitet su reči koje najbolje opisuju kompaniju Alfa-Plam. Uprkos težnji ka stalnim inovacijama ova kompanija i dalje neguje tradicionalne vrednosti koje su u osnovi njenog postojanja. S tim u vezi je i poklon akcija koju Alfa-Plam organizuje tokom oktobra i namenjena je krajnjim kupcima određenih modela iz grupe štednjaka na čvrsto gorivo.
Foto: Promo foto
Kao što i sam naziv akcije - Nagrađujemo vernost tradiciji kaže, biće nagrađeni svi kupci koji tokom oktobra u Srbiji kupe neki od akcijskih modela. Detaljnije informacije o mehanizmu i pravilima učešća možete pogledati na sajtu kompanije: www.alfaplam.rs
Sedište Alfa-Plama nalazi se u Vranju i pre nekoliko godina kompanija je obeležila 70 godina svog postojanja. Neki od proizvoda ove kompanije dobro su poznati po dizajnu i kvalitetu na čitavoj teritoriji bivše Jugoslavije. Postoji i anegdota da kamin na čvrsto gorivo Rustik predstavlja porodično nasleđe zbog svoje dugotrajnosti.
Alfa-Plam redovno radi na edukaciji svojih partnera, zaposlenih ali i krajnjih korisnika. Kada je u pitanju program na čvrsto gorivo od suštinske važnosti je blagovremena priprema drvnog ogreva i pravilno loženje. Više informativnih tekstova o ovoj temi možete potražiti na sajtu kompanije u okviru rubike blog.
Foto: Promo foto
Što se tiče trendova u industriji grejanja na čvrsto gorivo, u Alfa-Plamu kažu da se poslednjih godina intenzivno radi na razvijanju premium modela proizvoda koji se uklapaju u savremene ambijente. Uvode se novi materijali kao što su staklokeramika i inox ali postoji i težnja za povećanjem energetske efikasnosti i ispunjenja uslova Ecodesign standarda. U pitanju su trendovi koji nam dolaze sa evropskog tržišta ali će vrlo brzo biti primenjeni i kod nas, usled povećanja ekološke svesti građana.
U okviru društvene odgovornosti kompanije, Alfa-Plam je prošle godine pokrenuo niz akcija pošumljavanja u Srbiji i regionu sa ciljem isticanja važnosti obnavljanja šumskog fonda kako bismo zadržali kvalitet života.
Foto: Promo foto
Kulinarstvo je još jedna od relevantnih tema za proizvode Alfa-Plama i prošle godine izdata je knjiga sa starinskim receptima radi promocije gastronomije i kulturno - istorijske baštine grada Vranja. Južnjački duh i tradicija duboko su usađeni u poslovanje kompanije Alfa-Plam što zaposleni sa ponosom ističu prilikom ugovaranja saradnje sa inostranim partnerima ali i prilikom izlaganja na najvećim svetskim sajmovima u oblasti grejanja i obnovljivih izvora energije.
Foto: Promo foto
Građenje uspešne, dugoročne saradnje i uzajamnog poverenja sa partnerima, zaposlenima i krajnjim kupcima, promocija kulturnog nasleđa grada Vranja i doprinos zaštiti životne sredine su ideali za koje se Alfa-Plam zalaže a o uspehu poslovanja i kvalitetu proizvoda najbolje govore mnogobrojne nagrade i zadovoljni kupci.