GLOVO DODATNO NAPLAĆUJE DOSTAVU PO KIŠI! Nije isto ako naručite hranu kad je sunčan dan ili loše vreme
IZVOR: Republika - 08.10.2021 | 08:08
Korisnici aplikacije "Glovo" za dostavu neprijatno su iznenađeni izmenama u načinu naplate usluge dostave hrane. Naime, na računima je uvedena nova stavka od 75 dinara.
Foto: www.profimedia.rs
Usluge "Glova" kao jedne od vodećih svetskih kompanija iz oblasti dostave postale su popularne i tražene u Srbiji, naročito tokom perioda zatvaranja ugostiteljskih objekata zbog pandemije korona virusa. Čak i nakon otvaranja restorana, broj korisnika koji naručuju hranu preko "Glovo" aplikacije svakog dana je sve veći.
Ova španska kompanija pre oko mesec dana zvanično je preuzela poznati brend Donesi u Srbiji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini, brend foodpanda u Rumuniji i Bugarskoj, kao i brend Pauza u Hrvatskoj, čime se dodatno proširila u regionu istočne Evrope.
Ipak, neki od korisnika koji svakodnevno naručuju hranu preko ove aplikacije nedavno su neprijatno iznenađeni izmenama u načinu naplate, s obzirom na to da su uslugu platili 75 dinara više nego do sada. Ispostavilo se da se radi o novoj stavki na računu "Glova", koja podrazumeva naknadu za dostavu po lošem vremenu, piše Mondo.
NAPLATILI DODATNU NAKNADU, A NIJE PADALA KIŠA?
Jedan od korisnika "Glovo" aplikacije kaže da nije bio obavešten o novini u naplati "Glova", sve dok nedavno nije poručio hranu i video da mu je dostava dodatno naplaćena na ime "naknade za loše vremenske uslove".
"Naručili smo hranu i naplatili su nam dodatnu naknadu od 75 dinara zbog lošeg vremena. Bilo smo vrlo iznenađeni, s obzirom na to da nije padala kiša u delu grada u kome smo se nalazili. Doveli su nas pred svršen čin i pristali smo na porudžbinu. Inače bismo morali sve ispočetka da tražimo i naručujemo, a već smo utrošili vreme", kaže korisnik Glova.
DODATNA NAPLATA ZBOG BONUSA DOSTAVLJAČIMA?
Novinari MONDA ovim povodom kontaktirali su kompaniju "Glovo", kako bismo saznali zbog čega se dostava naplaćuje dodatno i koji troškovi su tada uvećani kada je vreme loše.
"Uslovi isporuke su izazovniji tokom loših vremenskih uslova, zbog čega dostavljačima u slučaju, na primer, kiše, plaćamo bonus. Takođe, korisnici plaćaju doplatu zbog loših vremenskih uslova. Doplata se aktivira i primenjuje na nivou grada, i to u trenutku kada padaju kiša ili sneg. Ne varira od jednog dela grada do drugog", rekli su za naš portal iz kompanije Glovo.
"SAMO KADA JE JAKA KIŠA ILI SNEG"
Na pitanje po kojim kriterijumima se određuje da li su vremenski uslovi dovoljno loši kako bi dodatna stavka bila naplaćena i da li ćemo dodatni novac izdvajati tokom cele zime, iz ove kompanije su odgovorili:
"Doplata za loše vremenske uslove obično se aktivira tokom jake kiše ili snega, u skladu sa unapred određenim procedurama. Ne, to znači da ćemom dodatnu naknadu naplaćivati samo kada padaju jaka kiša ili sneg, odnosno, kada su vremenski uslovi uglavnom loši, a ne tokom cele zime", rekli su iz "Glova".
TREBA LI TO DA BUDE VIDLJIVIJE?
Takođe, obzriom na to da pojedini korisnici tvrde da naknada za loše vreme treba da bude mnogo vidljivija pre same narudžbine, iz ove kompanije kažu da korisnik ima opciju da unapred proveri koliko će mu biti naplaćeno.
"Pre nego što izvrši porudžbinu, prilikom prikaza računa, korisnik u aplikaciji vidi informaciju o doplati za loše vremenske uslove, posle čega može da pritisne dugme za naručivanje", kažu iz Glova.
Kao jedno od dodatnih pitanja koje često postavljaju korisnici usluge aplikacije za dostavu, jeste koje su mogućnosti za 250.000 Huawei korisnika koji nemaju mogućnosti da skinu ovu aplikaciju. Iz Glova su nam objasnili da njihova aplikacija trenutno nije dostupna za Huavej mobilne uređaje, budući da nije razvijena za taj operativni sistem.
"Nadamo se da će se ovo u budućnosti promeniti", rekli su iz ove kompanije.