MUŠTERIJE OGORČENE ZBOG SRAMNOG POSLOVANJA: Ovako nas kradu "MEK" I "GLOVO"


IZVOR: Kristina ILIĆ - 24.01.2022 | 08:32


Naručite paket iz "Mekdonaldsa", uredno platite, dostavi vam ga "Glovo", a kada otvorite kesu, u njemu nedostaje, ni manje ni više, nego burger dabl bigmek, čija je cena 560 dinara.

Foto: www.profimedia.rs, Pixabay
MUŠTERIJE OGORČENE ZBOG SRAMNOG POSLOVANJA: Ovako nas kradu "MEK" I "GLOVO"

Naravno, požalite se na to, pokušate da refundirate, a onda se desi da vam vrate iznos od 103 dinara, i to u kreditu, što znači da ga jedino možete upotrebiti prilikom naredne porudžbine. A pitanje ko je ovde kriv: "Glovo" ili "Mekdonalds" nalikuje onoj staroj srpskoj - šta je starije, kokoška ili jaje?

Ovo se desilo čitaocu Srpskog telegrafa koji je, ogorčen na sramnu politiku poslovanja ove dve kompanije, podelio s nama svoje iskustvo i dostavio dokaze o načinu na koji je njegov problem "uspešno" rešen.

- Čim sam video da jedan burger nedostaje, a budući da su mi sve to lepo naplatili, odlučio sam da se žalim na to i da tražim s pravom da mi se vrati novac u iznosu tog proizvoda koji nisam dobio, dakle 560 dinara. Dodatno sam se iznervirao kada sam video da su mi refundirali 103 dinara, što nije ni petina cene burgera. Još veći bezobrazluk jeste to što sam data sredstva dobio u vidu kredita koji mogu jedino da iskoristim ako opet poručim nešto što će mi doneti "Glovo" - navodi naš čitalac iz Beograda (podaci poznati redakciji).

Naime, on je samo jedan od nezadovoljnih mušterija, ali je njegov primer klasičan primer laži i krađe.

Nigde ljudskog bića za kontakt

Na sajtu Dekonstrukcija objavljen je kontakt-telefon pomoću kog možete stupiti u razgovor s nekim iz "Glova" i postaviti mu pitanja i rešiti eventualne probleme. Autor teksta je, kako i sam kaže, do broja došao izgubivši pola sata života.

- Svi znaju da "Donesi je sada Glovo", ali niko ne zna kako da kontaktiraš s ljudskim bićem iz "Glova", s kojim možeš da pričaš ako imaš neki problem sa aplikacijom, narudžbinom ili bilo čime što nije pokriveno vrlo oskudnim kontakt-opcijama na samom servisu. Tako sam izgubio pola sata svog života (koji ne očekujem da će biti dug) na glupost, kao što je traženje broja telefona podrške, da bih sačuvao vreme nekoj drugoj napaćenoj duši - navodi se u pomenutom tekstu.

KRIV KLIJENT

U poruci koju je čitalac dostavio Srpskom telegrafu jasno se vidi da porudžbina nije bila potpuna.

- Dobio si 103 dinara u vidu "Glovo" kredita zbog toga što su neki proizvodi iz narudžbine nedostajali - stoji u nalogu na Glovo aplikaciji.

Srpski telegraf je prosledio na adresu ove kompanije podatke i broj narudžbenice kupca, uz pitanja kako je moguće da nije dostavljeno sve što je naručeno, zbog čega je refundiran manji iznos, i to u kreditu, kao i to da li proveravaju pakete pre nego što ih dostave ili bar sačekaju da kupac otvori pred njima i utvrdi da je sve regularno.

- Klijent je uradio samostalni povrat za porudžbinu kroz aplikaciju i iz tog razloga mu je izvršena refundacija u tom iznosu. Naravno, klijenti pre samostalne refundacije imaju opciju da se jave korisničkoj podršci za bilo kakve poteškoće oko porudžbina. Takođe, našim dostavljačima nije dozvoljeno da otvaraju i proveravaju pošiljke koje dostavljaju, te iste klijentu budu isporučene u stanju koje je prvobitno prosleđeno iz restorana. Iz tog razloga postoji opcija korisničke podrške gde klijenti mogu prijaviti bilo kakve neregularnosti oko samih porudžbina - bio je odgovor koji je stigao od "Glova".

ĆUTANJE U "MEKU"

Interesantno je što se ova služba dostave pravda time što je klijent uradio samostalni povrat, kao i to da se mogao obratiti korisničkoj podršci, a opšte je poznato koliko je teško doći do nekog broja telefona ili mejl adrese na koju bi im se mogli obratiti. Toliko je teško da na internetu postoji čitav tekst posvećen tome kako je nemoguće doći do razgovora s "ljudskim bićem iz ove kompanije" (videti okvir).

Na pitanje Srpskog telegrafa šta će preduzeti da ovakvih grešaka ubuduće ne bude nismo dobili odgovor.

Koliko god "Glovo" bio neprofesionalan, restoran brze hrane "Mekdonalds" je još gori, budući da do zaključenja ovog broja nismo dobili odgovor na pitanja zbog čega se u porudžbini našlo manje proizvoda. Do ovog restorana još je teže doći, a jedini kontakt koji postoji na internetu jeste mejl koji se šalje direktno s njihove veb-stranice. Potvrda u vidu generičkog mejla da su dobili naš upit takođe nije stigla.

Bonsu video: