Nekoliko hiljada SRBA u PROBLEMU! Poznata turistička agencija PROGLASILA BANKROT! Pitanje je da li će moći i polisu da aktiviraju!


IZVOR: Republika - 10.03.2022 | 09:47


Juče telefoni ove agencije nisu bili u funkciji, a na sajtu je postavljeno izvinjenje.

Foto: Tanjug/AP
Nekoliko hiljada SRBA u PROBLEMU! Poznata turistička agencija PROGLASILA BANKROT! Pitanje je da li će moći i polisu da aktiviraju!

Nakon što je agencija „Mouzenidis Travel” letos obavestila svoje klijente da će sva putovanja u periodu od 27. 6. do 31. 7. 2021. godine biti otkazana, agonija ovih nesuđenih putnika se nastavila i u ovoj godini.

Naime, ova agencija je, kako Objektiv saznaje, juče bankrotirala, a sudbina novca onih koji su kod njih uplatili aranžmane sada je pod znakom pitanja.

AKTIVIRA SE POLISA

Juče telefoni ove agencije nisu bili u funkciji, a na sajtu je postavljeno izvinjenje.

Pre svega se izvinjavamo na proteklom vremenu i iskreno nam je žao zbog novonastale situacije koju nismo mogli da predvidimo, a izazvane nepoštovanjem ugovorenih obaveza našeg tadašnjeg inopartnera „Muzenidis travel S.A. – Solun”. Inopartner nije bio u mogućnosti da izvrši plaćene usluge smeštaja, prevoza, transfera za sezonu 2020/2021. i nažalost, još uvek nije došlo do pomaka u rešavanju pomenute situacije. Inopartner nije izvršio povraćaj novca, što nas je dovelo do insolventnosti. Želimo da vas obavestimo da je svaki uplaćeni aranžman pokriven polisom osiguranja. Molimo vas da se po dobijanju ovog obaveštenja obratite osiguravajućim kućama kako biste pokrenuli proces obeštećenja – navodi se u saopštenju.

VIŠE NEĆE BITI "LAST MINUTE" PONUDA

Vlasnik turističke agencije „Travelland” Miloš Jovović za Objektiv navodi da je stanje u ovom sektoru katastrofalno.

– Nakon korone, rat u Ukrajini nikako ne ide naruku turoperaterima i sigurno je da će aranžmani biti skuplji. Neka se niko ne nada „last minute” ponudama! Jedino se mogu očekivati „first minute”, jer od tog novca hotelijeri kupuju vino i energente, kao i ono što može dugo da traje, pred nama su teški dani – kaže on.

PUTNICI DA SE OBRATE INSPEKCIJI

Kako Objektiv saznaje od izvora bliskog Turističkoj inspekciji, građani koji su uplatili aranžmane u ovoj agenciji treba da im podnesu žalbu pismenim putem.

Niko ne može da garantuje da li će novac biti vraćen. Osiguravajuće kuće se pozivaju na nepredviđene okolnosti koje su isključene osiguranjem… Svakako, građani treba da se obrate inspekciji i dostave garanciju putovanja, a mi ćemo pomoći koliko možemo – kaže izvor.

Bonus video: