EPILOG PRIČE O DOSTAVLJAČU KOJI JE UZNEMIRAVAO DEVOJKU SMS PORUKAMA: Oglasio se i Wolt posle incidenta
IZVOR: Mihailo JOVANOVIĆ - 10.08.2022 | 15:16
Brza reakcija kompanije za dostavu hrane
Nedavno su se na društvenim mrežama pojavile poruke koje je korisnica Wolta dobila od jednog od njihovih dostavljača.
On ju je u prvoj poruci pitao "kakva joj je bila hrana" i predstavio se kao dostavljač, a dan kasnije joj se ponovo javio i "zahvalio joj se jer je zbog nje dobio otkaz".
Kompanija Wolt je za Republiku prokomentarisala taj incident.
- Postali smo svesni situacije juče popodne kada nas je korisnica kontaktirala zabrinuta da je dostavljač koristio njene lične podatke nakon dostave.
- Partnerima dostavljačima je omogućeno kontaktiranje korisnika samo u trenutku dostave, za šta su korisnici dali saglasnost prilikom registracije na Platformu - poručuju oni.
Dodaju da "su o situaciji odmah obavestili partnersku kompaniju u kojoj je zaposlen pomenuti dostavljač, nakon čega je kompanija odlučila da prekine radni odnos s njim jer je korišćenje podataka korisnika u neposlovne svrhe direktno kršenje ugovora".
- Zaštita podataka je nešto što mi u Woltu, kao i naša partnerska kompanija za dostavljače, shvatamo veoma ozbiljno. U svim potpisanim ugovorima koje imamo sa partnerima i sopstvenim zaposlenima jasno je navedeno da oni ni pod kojim okolnostima ne smeju da otkrivaju, koriste ili zloupotrebljavaju informacije u vezi sa isporukama, porudžbinama ili korisnicima Platforme u bilo koju svrhu, osim za usluge dostave - zaključuju iz Wolta i dodaju da "najiskrenije žale što je došlo do ove situacije.