ODGOVOR MILENIJUM OSIGURANJA na objavu na društvenoj mreži TVITER
IZVOR: Republika - 24.08.2022 | 15:15
U ovim uslovima je navedeno u kojim slučajevima se pruža asistencija, a u kojim slučajevima se ne pruža. Između ostalog alergijske reakcije na Sunce nisu pokrivene polisom, što je standardna praksa kod svih osiguravača.
Osiguravajuća kuća odgovorila je na pitanja koja je poslala Republika, povodom objave na Tviteru u kojoj se navodi da nisu refundirali troškove lečenja na Kipru, iako je kod njih plaćena polisa putnog zdravstvenog osiguranja.
Više o tome možete videti OVDE.
Republika je poslala četiri pitanja i odgovore Milenijum osiguranja prenosimo u celosti.
- Milenijum osiguranje a.d.o posvećeno je našim osiguranicima i radi potpuno u skladu sa potpisanim Uslovima za osiguranje pružanja pomoći za vreme putovanja i boravka u inostranstvu. Od početka godine, do 15. avgusta u pogledu šteta putne asistencije imali smo 1.113 prijavljenih slučajeva, a uz 78 predmeta prenesenih iz prethodne godine, to je ukupno 1.191 predmet u obradi. Ogromna većina predmeta je pozitivno rešena, manji deo je još u obradi, a samo 81 predmet je rešen bez prava na naknadu. Milenijum osiguranje je odavno prepoznato kao kompanija koja je maksimalno ažurna po pitanju isplate šteta i nameravamo da po tome budemo prepoznatljivi i u budućnosti, te svakodnevno unapređujemo rad sa klijentima - navodi se u odgovoru ove osiguravajuće kuće.
Zbog čega prodajete putno osiguranje, a onda ne isplaćujete štetu?
- Kod polisa putnog osiguranja sa asistencijom, sastavni deo su Uslovi za osiguranje pružanja pomoći za vreme putovanja i boravka u inostranstvu. U ovim uslovima je navedeno u kojim slučajevima se pruža asistencija, a u kojim slučajevima se ne pruža. Između ostalog alergijske reakcije na Sunce nisu pokrivene polisom, što je standardna praksa kod svih osiguravača. Ukoliko je zahtev osnovan i u skladu sa pomenutim Uslovima osiguranja, apsolutno uvek se isplaćuje naknada troškova po odštetnom zahtevu.
Kako možete da prodajete osiguranje za ceo svet, a da onda nemate nikog na Kipru?
- Polisa pokriva onaj deo sveta kako je na polisi ugovoreno. Ukoliko u konkretnom slučaju ne postoji mreža medicinskih ustanova sa kojima postoji ugovor o direktnoj saradnji, pregled se svakako organizuje preko partnera asistenske kuće, što je ovoj osiguranici u konkretnom slučaju i ponuđeno. U pitanju je Coris asistencija, koja na Kipru ima mrežu lekara sa kojima sarađuje dugi niz godina. U ovom konkretnom slučaju osiguraniku je ponuđena opcija organizacija pregleda, ali je ona samoinicijativno otišla na pregled, posle čega je po povratku u Srbiju podnet zahtev za refundaciju troškova sa dokaznom dokumentacijom. Naglašavamo da svaki osiguranik ima pravo da podnese zahtev za refundaciju troškova koji su plaćeni bilo gde u inostranstvu, ukoliko je polisa ugovorena za taj deo sveta i zatražena medicinska asistencija je pokrivena polisom.
Zašto ste rekli da ćete refundirati troškove kada to niste uradili, da li ste pitali kakav vid lečenja je potreban i šta je uzrok?
- Nakon obavljene dodatne provere preko naše asistentske kuće (Coris asistencija, kompanija koja sarađuje sa velikim brojem domaćih osiguravača) u konkretnom slučaju, utvrdili smo da se osiguranica žalila na problem sa okom. Imajući u vidu da se organizacija pregleda vrši na osnovu izjave osiguranika o konkretnom problemu, Coris asistencija ponudila je organizaciju pregleda te u tom momentu nije bilo saznanja da se radi o alergijskoj reakciji. Osnovanost zahteva se u svakom slučaju utvrđuje uvidom u kompletnu dokumentaciju spisa predmeta. Nakon toga, osiguravaču je dostavljen izveštaj lekara gde je konstatovana dijagnoza akutni alergijski dermatitis na licu i izjava osiguranika koja sadrži podatak da je vrsta bolesti alergijska reakcija na sunce nastala prilikom boravka na plaži u vidu otekline na čelu i ispod oka, što nije pokriveno važećim Uslovima putnog osiguranja.
Da li ste upozorili korisnike vašeg osiguranja kada su kontaktirali sa vama sa Kipra da postoji mogućnost da im nećete refundirati troškove lečenja?
Korisnica osiguranja je komunicirala sa asistenstkom kućom Coris i u prijavi na Kipru je izjavila da ima problema sa okom, a naknadno je utvrđeno da je u pitanju alergijska reakcija na Sunce, što nije obuhvaćeno polisom. To je standardna praksa i isključenje od osiguranja koje se nalazi u Uslovima drugih osiguravajućih kuća. Tek pošto je po povratku u Srbiju dostavljena medicinska dokumentacija osiguranice utvrđeno je koji je medicinski problem imala, te da prema toj dokumentaciji nema pravo na odštetu.