Fakultet društvenih nauka zbog velikog interesovanja proširio kvote za upis na Digitalnim medijima i komunikacijama


IZVOR: Republika - 31.08.2022 | 07:50


Studijski program Digitalni mediji i komunikacije je prilagođen savremenim zahtevima tržišta što pokazuje i interesovanje studenata za upis.

Foto: Srbija Danas / Saša Džambić
Fakultet društvenih nauka zbog velikog interesovanja proširio kvote za upis na Digitalnim medijima i komunikacijama

Zbog velikog interesovanja studenata Fakultet društvenih nauka je rešio da traži proširenje kvota za narednu školsku godinu za studijski program Digitalni mediji i komunikacije.

Ovaj studijski program prati dinamične promene u okruženju društva i izlazi u susret potrebama za novim kompetencijama, znanjima, ali i veštinama koje privreda zahteva od diplomiranih komunikologa.

Budući da su digitalni mediji polje koje se brzo razvija, formalno znanje koje steknete iz ove oblasti će vam služiti kao vodić u daljoj karijeri, ali i životu.

Foto: Srbija Danas / Saša Džambić

 

Ukoliko odlučite da studirate digitalne medije i komunikacije, treba da znate da će vam buduća karijera biti dinamična i puna uzbuđenja, što ovaj studijski program čini još privlačnijim. 

Više o studijskim programima na FDN saznajte OVDE.

Takođe, prilagođen je savremenim zahtevima tržišta što pokazuje i interesovanje studenata za upis.

Prvih 10 studenata koji se prijave na studijski program Digitalni mediji i komunikacije  dobiće poseban popust - plaćanje studija na 12 rata po 100 evra.

Zašto digitalni mediji i komunikacije?

Studiranje digitalnih medija i komunikacija je, pogotovo danas, od velikog značaja budući da je potreba za stručnjacima u ovoj oblasti naglo porasla, a raste i dalje.

Foto: Srbija Danas / Saša Džambić

 

 

Studije digitalnih medija će vam doneti potrebna znanja i iskustva digitalnih, komunikacionih i medijskih veština, kao i savladavanje osnova marketinga, oglašavanja, novinarstva i drugih uzbudljivih polja.

Tokom ovih studija ćete steći potrebna znanja i kompetencije za uspešno oblikovanja informacija, ideja, mišljenja i različitih sadržaja koji su namenjeni velikom broju korisnika. Naučićete kako se pišu vesti, šta je brend, kako da primenite naučeno i kako da razvijete tehničke veštine.

Ono što je najvažnije, jeste da ovaj studijski program prati sve svetske trendove u ovoj oblasti te ćete na taj način biti u toku sa svim novostima.