Kompanija „Don Don“ i brend „Tvojih 5 minuta“ deo projekta Privredne komore Srbije „Stvarano u Srbiji“ Čuvarkuća spoj tradicionalnih receptura i savremenih trendova u ishrani
IZVOR: Republika - 10.02.2023 | 12:05
Da bi opravdali poverenje kupaca, redovno prate svetske trendove u pekarstvu!
U pogonima kompanije „Don Don dnevno se proizvede preko 300 000 svežih vekni hleba, smrznuti program je jedan je od najpoznatijih na Balkanu, a već treću godinu zaredom na proizvodima dobro poznatog brenda ove firme „Tvojih 5 minuta“ nalazi se žig „Čuvarkuća“ koji potvrđuje vrhunski kvalitet i domaće poreklo.
- Žig ’Čuvarkuću’ imamo na različitim vrstama pakovanih rezanih hlebova, a tokom godine, ovim znakom biće označeni i specijalni hlebovi, takozvani polumeseci, koji su izuzetno popularni među potrošačima. Ponosni smo na ono što pružamo kupcima i onim što proizvodimo i plasiramo domaćem tržištu. Da bismo opravdali poverenje kupaca, redovno pratimo svetske trendove u pekarstvu, koji nam služe kao inspiracija u razvoju novih proizvoda i usluga - ističe Srđan Brcanski, direktor marketinga i razvoja.
- Ulažemo u nove pogone i najsavremeniju opremu, kako bismo išli u korak sa evropskim i svetskim proizvođačima. Kombinujemo tradiciju i budućnost. Čuvamo stare recepture i tradicionalne vrednosti, ali uključujemo i savremene trendove u ishrani. Vodeći računa o željama naših kupaca, imamo i širok asortiman pakovanih proizvoda, rezanih hlebova, tostova i peciva - dodaje Brcanski.
Kako ističe, planovi kompanije za 2023. godinu jesu da prošire saradnju sa partnerima, na domaćem i inostranom tržištu, što će omogućiti i otvaranje novih radnih mesta i širenje proizvodnog asortimana.
„Don Don“ među prvim nosicima žiga „Čuvarkuća“
Projekat Privredne komore Srbije „Stvarano u Srbiji“ i žig „Čuvarkuća“ imaju cilj da podrže domaće proizvode i proizvođače i unaprede svest potrošača o značaju kupovine domaćih proizvoda, stvorenih u Srbiji našim znanjem i resursima. „Don Don“ je među prvim nosicima prava na kolektivni žig „Čuvarkuća“ što za kompaniju predstavlja potvrdu da ima vrhunske proizvode koji su rame uz rame sa inostranom konkurencijom.
U Srbiji već 15 godina
„Don Don“ posluje u Srbiji od 2008. godine od kada stalnim ulaganjima širi svoje poslovanje na evropsko tržište. „Don Don“ svoje proizvode, osim što plasira u Srbiji, izvozi i u EX YU zemlje, zatim u Rumuniju, Mađarsku, Austriju, Češku, Nemačku i Poljsku. Proizvodni pogoni kompanije „Don Don“ pozicionirani su širom Srbije: od Subotice, Novog Sada i Pančeva, Zrenjanina, do Kragujevca i Zaječara.
Zajedno sa proizvodnjom u Sloveniji, gde u sastavu „Don Dona“ posluje i najveća slovenačka pekara Grosuplje, pekara u Kranju i u Crnoj Gori u Danilovgradu, kompanija danas ima više od 2000 zaposlenih.
- Posedujemo najsavremenije proizvodne pogone, a sam proces proizvodnje je potpuno automatizovan. Svoje poslovanje baziramo na ispunjenju visokih ekoloških i tehnoloških kriterijuma, kao i standardima kvaliteta, tako da nam je dobijanje žiga „Čuvarkuća“ potvrda da se naše strateško ulaganje isplatilo i prepoznalo u poslovnom okruženju - kaže Brcanski.