HAOS NA BEOGRADSKOM AERODROMU! Letovi kasne, gužve neviđene, ne može se do prtljaga...! VESIĆ: "Rešite problem što pre da DRŽAVA NE BI REAGOVALA"!
IZVOR: Republika - 26.06.2023 | 09:40
Odvijanje saobraćaja na beogradskog aerodromu „Nikola Tesla“ odvija se veoma otežano, a o tome svedoče snimci i fotografije na društvenim mrežama! Letovi kasne, ogromne su gužve, na prtljag se čeka satima, kažu da nemaju radne snage...
Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić sastao se s predstavnicima francuske kompanije „Vansi erports“ i poručio im „da hitno sprovedu mere ili će, u suprotnom, država reagovati“.
Predstavnike francuske kompanije podsetio je da imaju svoje obaveze prema ugovoru o koncesiji i da Vlada Srbije, koja je ispunila sve svoje obaveze prema tom ugovoru, očekuje od njih da obezbede dovoljno ljudi i da se na aerodromu sve usluge ispunjavaju redovno i bez velikog čekanja.
- Ovo što se dešava na aerodromu za njih nije bila nepredviđena situacija. Znali su da će se završiti novi terminal i da „Er Srbija“ uvodi 22 nove linije, a da ih je prošle godine bilo 15. Znali su da će imati više putnika i morali su da budu spremni za ovu situaciju - rekao je Vesić.
Foto: Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture
Predstavnici francuske kompanije su rekli da imaju stalno otvoren konkurs, na šta im je ministar kazao da, ukoliko žele da imaju ljude koji rade, moraju da ih plate u skladu s tržištem, kao i da očekuje da ponude takve uslove zaposlenima kako bi se ljudi javili, čime bi problemi bili rešeni.
- Građanke i građani Srbije koji dolaze na aerodrom moraju biti zaštićeni i moraju da budu tretirani isto onako kao što se tretiraju putnici u Parizu, Berlinu ili Londonu i na tome ću uvek insistirati, kao i naša vlada i predsednik Srbije Aleksandar Vučić - naglasio je Vesić.
Podsetimo, predsednik Vučić je još sredinom maja, pred poletanje prvog aviona za Čikago, upozorio kompaniju „Vansi“ da obezbedi više ljudi i traka za prtljag.
I „Er Srbija“ se oglasila povodom ovih nemilih dešavanja, istakavši da je poštovanje planiranog reda letenja i dalje izuzetno otežano zbog usporenog rada i nedovoljnih kapaciteta pojedinih aerodromskih službi. A na sve to treba dodati i povećan broj putnika tokom letnje sezone, što dovodi do kašnjenja i posledičnih otkazivanja letova „Er Srbije“ s beogradskog aerodroma.
- Iako je nedostatak osoblja na ključnim pozicijama označen kao jedan od najvećih rizika još pre šest meseci u dokumentu koji se bavio nivoom pripremljenosti za letnju sezonu, očigledno je da taj problem u međuvremenu nije rešen. Predstavnici „Er Srbije“ redovno su i iscrpno obaveštavali predstavnike kompanije „Belgrejd erport“ o svim planovima srpske nacionalne avio-kompanije, povećanom broju destinacija, širenju flote i rastu putnika - navodi se, između ostalog, u saopštenju „Er Srbije“ i dodaje:
Foto: printscreen
- Proces prihvata putnika izuzetno je usporen. Agenti na šalterima za čekiranje putnika su nedovoljno obučeni i proces traje duže nego što je standardno. Traka za prtljag staje veoma često i posledično se stvaraju veliki redovi na šalterima za prijavu putnika na let. Usled toga, letovi se kasno zatvaraju za polazak i kasne, putnici s pravom negoduju, a prtljag neretko zaostaje na aerodromu i mora naknadno da se šalje . U večernjim časovima nedostaju zaposleni u svim službama podrške, često moraju da se čekaju i agenti na gejtovima za ukrcavanje.
U slučaju kašnjenja, imate prava nadoknadu štete, a o svemu se možete informisati na sajtu „Er Srbije“.
(Republika/Kurir)
Bonus video: