SRAMOTA! Planeta Sport koristi oluju i vremenske nepogode za reklamu! SRAMAN MARKETING POPULARNE KOMPANIJE!


IZVOR: Republika - 26.07.2023 | 15:43


,,Planeta Sport" popuste najavljuje rečenicom ,,Stižu pljuskovi" dok se Srbija već danima suočava sa ozbiljnim vremenskim nepogodama.

Foto: printscreen/youtube, shutterstock, republika
SRAMOTA! Planeta Sport koristi oluju i vremenske nepogode za reklamu! SRAMAN MARKETING POPULARNE KOMPANIJE!

Oluje i pljuskovi koje su poslednjih dana pokosile Srbiju i koje su odnele čak nekoliko života poslužile su kao ,,motivacija" sportskoj radnji ,,Planeta sport" da najave popuste. Ovaj, u namjanju ruku, morbidan čin, zgrozio je brojne potrošače, a naročito one ljude kojima je poruka (obaveštenje o sniženju) vrlo verovatno stigla dok im je sa kuće odleteo krov, polomio se prozor, smrskao automobil...Sve u svemu nije smešno, a još manje privlačno. 

- Pljuskovi nam stižu! Spremi se, jer ovih dana cene padaju! Očekuje se do 10 % dodatnog popusta na sve već sniženo čak i do 60 odsto. Samo uz svoj jedinstveni kod - glasi poruka koja stiže svima koji su nekada nešto pazarili u ovoj radnji.

Upravo ovakav gest pomenute kompanije naišao je na oštre kritike korisnika društvenih mreža, gde su gotovo svi bili veoma negativno iznenađeni reklamom koju je ,,Planeta Sport" lansirala.

- Gospodo, ja verujem da vaš krov sa kuće nije odleteo u susedno dvorište, niti imate milionsku štetu u voćnjaku ili njivi. Niti vam je auto razlupan kao bebina zvečka, niti vam je dedin orah iščupan iz korena, ali ovakva reklama je krajnje neumesna. Posle prve oluje koja je bila užasna, drugu sam nam malo bolje najavili i upozorili da stiže. Tako da na stiže superćelija, crveni meteo alarm...svi se uznemirimo, naročito oni koji imaju limeni krov ili auto parkiran ispod drveta.. Ali sve to je dalo nekome ko radi marketing za ,,Planetu sport" da popuste najave ovako - glasili su neki od komentara na društvenoj mreži Instagram.

POGLEDAJ GALERIJU

Na pitanja koja je portal Republika poslao ovoj kompaniji, da li smatraju da je u redu da se vremenske nepogode, koje su čak odnele i nekoliko života, koriste za marketing, odgovore do zaključenja teksa nismo dobili. 

BONUS VIDEO: