OD "JUGIĆA" NAPRAVIO MOĆNU GRDOSIJU NA ČETIRI TOČKA: Miloš konstruisao džip za šumske i brdske trke - za ovu ZVER nema prepreka!
IZVOR: Republika - 25.08.2023 | 16:28
On nije namenjen za asfalt, već za off-road vožnju. Težak je svega 900 kilograma što mu daje odličnu spretnost u nepristupačnim predelima, kaže Miloš Đorđević (27).
Zaljubljenik u automobile od malih nogu, Miloš Đorđević (27) iz čačanskog sela Bresnica, odlučio je da napravi jedinstvenog četvorotočkaša i to svojim rukama. Od dva automobila sačinio je pravu moćnu grdosiju, a za to mu je bilo potrebno oko dva meseca vrednog rada.
- Kupio sam "suzuki vitaru" i celo postolje je njeno, od šasije, menjača i motora, dok je spolja kabina čuvenog "jugiše". Kombinacijom ta dva auta dobio sam savim neobičan džip što mi je i bila ideja. Spolja izgleda kao jugo, simbol bivše juge, dok je mehanizam čuvenog japanca koji radi savršeno - kazao je ovaj mladi konstruktor za RINU.
Miloš je vodio računa bukvalno i o svakom detalju, tako da bi mu na ovoj mašini mogli pozavideti mnogi.
- Stavio sam off-road gume 15-ce, kao i pragove koje više služe za bolji estetski dojam. Morao sam rezervoar da prepravljam jer zbog tehničkih karakteristika nije mogao da se vrati u prvobitno stanje. Ugradio sam mu i vitlo koje je neophodno u vožnjama po šumi - otrkiva detalje svog rada Miloš.
On dodaje da za ovu zver na četiri točka nema prepreka. Pritom, izuzetno je lagan što mu je dalo bolje preformanse u odnosu na druge off-road automobile.
Foto: Rina
- On nije namenjen za asfalt, već za šumske i brdske trke, to jest off-road vožnju. Težak je svega 900 kilograma što mu daje odličnu spretnost u nepristupačnim predelima. Kada uporedim automobile koji su namenjeni za off-roud vožnju, on je i mali potrošač, troši oko 10 litara - priča Đorđević.
Za ovakvu grdosiju Miloš nije žalio novac, jer ga je novi ljubimac pozamašno koštao. Bez obzira na troškove, ovaj talentovani i uporni mladić želeo je samo da istraje u nameri i realizuje ideju koju je zamilio.
- Dok sam kupio sve što mu je bilo neophodno izašlo me je blizu 3.000 evra, ne računajući moj rad. Ono što je važno jeste da ne žalim nijedan uloženi dinar i da ovaj auto nije na prodaju - zaključuje Miloš.
Bonus video: