TEMA NEDELJE: SNAŽNE.HRABRE.VAŽNE. U LIDLU
IZVOR: Republika - 06.10.2023 | 13:20
Lidl Srbija je kroz projekat „Snažne.Hrabre.Važne.“ i ove godine podržao preduzetnički duh kod žena.
Žene preduzetnice će potrošačima kroz Lidlovu prodajnu mrežu ove nedelje ponuditi proizvode za ličnu higijenu, džemove, voćne sokovi i obroke, alkoholna pića, testenine i brašna, retka ulja, dezerte. Lidl Srbija je kroz projekat „Snažne.Hrabre.Važne.“ i ove godine podržao preduzetnički duh kod žena, uspostavljajući saradnju sa 20 preduzetnica, čiji se proizvodi upravo nalaze na policama svih Lidlovih prodavnica širom Srbije.
Svoja iskustva o saradnji sa Lidlom na ovom projektu, podelila je Snežana Kašiković vlasnica kompanije „Moja kašičica“, koja se bavi proizvodnjom dijetetskih proizvoda.
Foto: Promo
1. Kako ste odlučili da se upustite u samostalno preduzetništvo, i to baš u proizvodnju dijetetskih proizvoda? Koje proizvode tačno proizvodite?
Po struci sam prehrambeni tehnolog i godinama sam se bavila kontrolom kvaliteta u jednoj kompaniji. Budući da smo suprug i ja oprobali vegansku ishranu pre nekoliko godina i na njoj se zadržali, dosta vremena sam počela da provodim spremajući različite varijacije humusa u kuhinji. Takođe, osetivši benefite takve ishrane, uz podršku suprugu odlučila sam da počnem sa masovnijom proizvodnjom i da mi to bude poslovni poziv, praveći ukusne namaze i za druge ljude. Trenutno od proizvoda na raspolaganju imamo humus sa šargarepom, cveklom i spanaćem, dok je u planu da u ponudu uvrstimo i slatke varijante.
Foto: Promo
2. Budući da ste jedina zaposlena osoba u vašoj firmi, kako uspevate da postignete sve obaveze?
Da, jedina sam zaposlena u mojoj firmi - zna da bude veoma zahtevno, jer ste jedina osoba zadužena za svaki aspekt poslovanja, od proizvodnje preko promocije do distribucije. Naravno, ništa nije teško ukoliko imate ogromnu želju i posvećenost sa jasnom vizijom. Uvek je lepo kada shvatite da ste nekog usrećili proizvodom koji je proistekao iz vaše ideje i iz vaših ruku.
3. Šta za vas znači ova saradnja sa Lidlom? Šta ste novo naučili?
Projekat „Snažne.Hrabre.Važne.“ je nama preduzetnicama veoma važan jer omogućava veću vidljivost na tržištu i mogućnost pronalaska novih kupaca. Takođe, Lidl ima izuzetno detaljne procese i procedure kada je reč o saradnji sa dobavljačima, što je dragoceno iskustvo koje stičete kroz rad sa velikim sistemima.
Slobodno mogu da kažem da sam uspela da usavršim mnoge procese u svojoj firmi u svim aspektima, uz nadu da ću u narednom periodu uspeti da ostvarim bolju prepoznatljivost proizvoda, lakšu i tečniju komunikaciju sa potencijalnim kupcima i veću zastupljenost u prodavnicama zdrave hrane.
Foto: Promo
Proizvodi žena preduzetnica nalaze se na Lidlovim policama, zato ukoliko želite da podržite žensko preduzetništvo, isprobate Snežanine humuse ili druge zanimljive proizvode žena preduzetnica trk u najbliži Lidl i javljajte utiske!