"JA SAM SVE SNIMILA, A VI VIDITE ŠTA ĆETE" Ovoj baki (92) treba dati ORDEN: Evo kako je uspela da NADMUDRI prevarante koji su bili UPORNI u nameri da je "OJADE"


IZVOR: D.B. - 03.01.2024 | 12:21


Nije dozvolila da je prevare, pa za svaki slučaj snimala razgovor.

Foto: pixabay.com
"JA SAM SVE SNIMILA, A VI VIDITE ŠTA ĆETE" Ovoj baki (92) treba dati ORDEN: Evo kako je uspela da NADMUDRI prevarante koji su bili UPORNI u nameri da je "OJADE"


Penzionerka Milanka V. iz Zemuna je u 92. godini postala meta prodavaca koji su joj ponudili masažer, električni jastuk i pojas putem telefonskog poziva. Uveravali su je da su ovi proizvodi visokog kvaliteta i da će joj poboljšati kvalitet spavanja, kao i da će je grejati tokom hladnih dana. Međutim, nakon potpisivanja ugovora, Milanka je shvatila da je cena ovih proizvoda ipak previše visoka za njen penzionerski budžet.

Iako još nije ni iskoristila proizvode, stigla joj je prva rata, koja je iznosila 8.000 dinara, što je značajan odbitak od njene 48.000 dinara penzije. Odlučna da prekine ugovor, Milanka je kontaktirala prodavce, ali su je ubeđivali da sačeka još malo. Pristala je na dodatnu probu, ali je ubrzo shvatila da proizvodi nisu vredni tolikog novca.

Kada je shvatila da joj je istekao zakonski rok za raskid ugovora i povraćaj novca, Milanka se suočila sa problemom. Pokušala je da ih ubedi da joj vrate deo novca, čak je i ponudila da zadrže proizvode, ali su prodavci odbili. Odlučila je da se obrati banci i zatraži pomoć, a zatim je istrajala u zahtevu za fiskalnim računom i raskidom ugovora.

Borba do kraja

Nakon niza pokušaja da dokaže nepravilnosti u poslovanju firme i da ih natera da poštuju zakonske odredbe, Milanka je konačno uspela da postigne svoj cilj. Uspela je da ih natera da povuku proizvode i vrate joj deo novca, iako je izgubila tri rate od 24.000 dinara.


– One tri rate od 24.000 dinara su otišle u nepovrat. Ali bolje i to nego da su nastavili cele godine da mi odbijaju. Moj sin koji živi u Australiji je mnogo ljut što sam sebe dovela u ovu situaciju. Pogotovo što sam i zaboravila da već imam električni pojas koji mi je on doneo… Ali, da im nisam zapretila poreskom inspekcijom, jer nisu imali fiskalni račun, ne bi ništa uradila. Oni su vrlo agresivni u svojim promocijama, slatkorečivi su kada treba i meta su im stari i sami penzioneri koji teško mogu da izađe sa njima na kraj – kaže Milanka.


Milanka je istakla da je važno da se penzioneri informišu o svojim pravima i da budu oprezni prilikom sličnih ponuda. Njeno iskustvo je pokazalo da je potrebno istrajati i biti uporan kako bi se zaštitila svoja prava, posebno kada su u pitanju agresivne prodajne taktike.

Ova priča ističe važnost zaštite potrošača, posebno starijih osoba, od prevare i neetičkih poslovnih praksi. Milankino iskustvo je podsetnik da je potrebno biti informisan i uporan kako bi se izborili za svoja prava u situacijama kada su ugroženi kao potrošači.

BONUS VIDEO: