KUPAC UPOZORAVA: Nikad više neću kupovati u Eplaneti! Evo šta mi se desilo!
IZVOR: Republika/A.N. - 20.01.2024 | 11:58
Problemi sa kupovinom na Eplaneti: Iskustvo jednog korisnika
Jedan korisnik društvene mreže Reddit nedavno je izneo svoje negativno iskustvo sa kupovinom na sajtu Eplaneta, ističući ozbiljne probleme koje je imao prilikom naručivanja televizora. Ovo iskustvo postalo je upozorenje ostalim potencijalnim kupcima, a problemi koje je korisnik doživeo neizbežno su izazvali pažnju javnosti.
Televizor stigao u lošem stanju
Korisnik je izrazio nezadovoljstvo time što je televizor koji je poručio stigao u veoma lošem stanju. Umesto novog proizvoda, korisnik tvrdi da je dobio televizor sa problemima u vidu nadeksponirane slike i obilnog "krvarenja" svetla na uglovima ekrana. Ovakvo stanje televizora učinilo je gledanje neprijatnim i gotovo mučnim iskustvom.
Televizor već vraćen od strane prethodnog kupca
Dodatni problem javio se kada je korisnik otkrio da je televizor već bio vraćen od strane prethodnog kupca zbog istog problema sa ekranom. Greškom, uz televizor je stigla i faktura o kupovini televizora od strane tog lica, što je dodatno potvrdilo da je reč o istom proizvodu koji je već bio vraćen zbog nedostataka.
Neprofesionalno poslovanje Eplanete
Ovo iskustvo dodatno je osvetlalo problematično poslovanje Eplane, ističući nedostatak profesionalizma i brige o kvalitetu proizvoda koji se šalju kupcima. Korisnik je takođe ukazao na svoje prethodno iskustvo sa ovom firmom prilikom kupovine laptopa, ističući njihovu tromost i neažurnost, što je dodatno potvrdilo njegovo nezadovoljstvo.
Prenosimo vam ceo komentar korisnika Reditta u celosti:
NE KUPUJTE U ePLANETI!
Kao što sam naslov kaže, apelujem sve reditore da ne kupuju nikakve artikle u E-Planeti, zato što su krajnje neprofesionalna firma koja, umesto novih proizvoda, šalje škart i polovnu robu.
Dakle ovako, poručio sam televizor sa njihovog sajta (Hisense 43A6K Ultra HD), koji je juče pristigao upakovan u bukvalne kese za smeće. Propratna oprama je bila vezana običnom krep trakom.
Sam televizor je imao problem sa slikom, nadeksponirana i sa obilnim "krvarenjem" svetla na uglovima, što doslovno čini gledanje u njega mučenjem, jer je sve toliko svetlo da je prosto neprijatno.
Međutim, vrhunac svega je činjenica da je ovaj televizor već bio poslat drugom kupcu, koji je isti reklamirao zbog pomenutog problema sa ekranom, a to znam jer mi je, greškom, uz televizor stigla i faktura o kupovini televizora od strane tog lica. Čuo sam se sa bivšim vlasnikom, koji je napomenuo da je imao isti problem i da je upravo zato televizor i vraćen.
Ja sam već imao problem sa eplanetom prilikom kupovine laptopa kada su bili izuzetno tromi i neažurni, zbog čega sam i odustao od kupovine kod njih, ali sam računao da je to bio jedan slučaj i to je to. Nažalost, evidentno je da nije tako, i budala sam što sam mislio da će biti drugačije, prema tome učite iz mojih grešaka i nemojte biti budale.
Nedostatak odgovora od strane Eplane
Redakcija portala Republika.rs poslala je pitanja Eplaneti, ali do trenutka objave ovog teksta nije dobila nikakav odgovor. Nedostatak reakcije od strane Eplane dodatno je naglasio nedostatak transparentnosti i spremnosti ove firme da se suoči sa problemima koje su njihovi kupci doživeli.
Ovo iskustvo jasno pokazuje potrebu za većom pažnjom prilikom onlajn kupovine, kao i važnost istraživanja reputacije prodavca pre donošenja odluke o kupovini. Kupci treba da budu svesni potencijalnih rizika i da se kritički odnose prema onlajn prodavcima kako bi izbegli slične neprijatnosti.
BONUS VIDEO