EKSKLUZIVNO! Vladimir Lučić najavljuje: Novi TV kanali Telekoma!
IZVOR: Republika/ T. J. - 27.02.2024 | 14:41
Ovu ekspanziju najatraktivnijih medijskih sadržaja pod okriljem srpskog Telekoma danas je najavio generalni direktor kompanije Vladimir Lučić.
Kompanija Telekom Srbija proširuje partnerstvo sa međunarodnom mrežom Euronjuz, tako da će zajednički TV kanal pored naše zemlje pokrivati još BiH i Crnu Goru, na jesen startuje regionalna televizija u partnerstvu sa američkim Njuzmaksom, a kreću i novi kanali Superstara i Arene Sport!
Ovu ekspanziju najatraktivnijih medijskih sadržaja pod okriljem srpskog Telekoma danas je najavio generalni direktor kompanije Vladimir Lučić.
- Proširili smo saradnju sa najuglednijom informativnom medijskom mrežom Euronjuz, pa ćemo pored Srbije, gde zajednički TV kanal emituje program od maja 2021, u toku ove godine postati prisutni u Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori. Takođe, njihov glavni kanal Euronjuz Evropa aktivno će podržavati Projekat za dijasporu Telekoma Srbija, odnosno međunarodno širenje naše kompanije, i takođe emitovaće određene emisije iz produkcije našeg kanala Balkan Trip, što će doprineti međunarodnoj turističkoj i kulturnoj promociji Srbije - izjavio je Vladimir Lučić gostujući na TV Prva.
Deseti startap u portfoliju Telekoma!
Generalni direktor Telekoma Srbija Vladimir Lučić izjavio je danas da je specijalizovani fond ove kompanije za podršku inovativnim startapovima potpisao još jedan ugovor o investiranju.
- Pre nekoliko dana ozvaničili smo ulaganje u još jedan domaći startap, ukupno deseto po redu od osnivanja Fonda. Reč je o startapu koji razvija softver baziran na veštačkoj inteligenciji, koji će služiti zaštiti intelektualnih prava, što je veoma aktuelna tema u digitalno doba. Taj startap već ima finansiranje iz Evrope i klijente iz SAD i Evrope, kao i odličnu perspektivu. Neki od startapova u koje smo dosad investirali već prave milionske prihode, pokazali smo da u našem Fondu imamo izuzetno uspešan tim, koji ne promašuje sa odlukama o finansijskim ulaganjima - istakao je Lučić.
Sledeći važan korak “venture capital” fonda Telekoma je uspostavljanje tesne saradnje sa velikim američkim fondovima koji investiraju u startapove u kasnijoj fazi njihovog razvoja.
Saradnja sa najpoznatijim svetskim medijskim brendovima tu se ne završava. Nakon što je sa američkom TV mrežom Njuzmaks prošle godine potpisan ugovor o licenci za Jugoistočnu Evropu, u 2024. biće pokrenut zajednički informativni kanal.
- Renoviranjem prostorija u Sava centru stekli su se uslovi za lansiranje regionalnog Njuzmaksa, koji će pokrivati teritoriju od Albanije do Slovenije, sa centralom u Beogradu. Njuzmaks za Jugoistočnu Evropu startuje na jesen ove godine, najverovatnije u oktobru. Ponosni smo što je Njuzmaks, jedna od najuticajnijih TV mreža u SAD, odabrao upravo Telekom Srbija kao pouzdanog partnera, koji će proširiti njegovo prisustvo u Evropi - istakao je Lučić.
Podsetimo, uz Euronjuz i Njuzmaks, međunarodni partner Telekoma na polju informativnih sadržaja je i američki Blumberg, najuticajnija i najuglednija svetska medijska mreža za vesti iz oblasti ekonomije i finansija, sa TV kanalom i portalom Blumberg Adrija.
Međutim, ni ovo nije sve. Telekoma Srbija će značajno proširiti ponudu najatraktivnijih sadržaja iz sfere igranog i sportskog programa.
- Uskoro pokrećemo novi TV kanal, Superstar 3, na kojem će se emitovati isključivo domaći filmovi i serije, kao i sportski kanal posvećen mladima “Arenica”, kao deo Arene Sport, gde ćemo prenositi dečji sport, poput utakmica “petlića”, i popularisati zdrav život i bavljenje sportom kod najmlađe populacije, što smatramo da je posebno važno - objasnio je Vladimir Lučić.
Neistine koje plasira konkurencija
Odgovarajući na pitanje TV Prva, Vladimir Lučić se ukratko osvrnuo na najnovije napade koje protiv Telekoma Srbija lansiraju mediji u vlasništvu konkurentske kompanije.
- Svake godine iznova beležimo sve bolje rezultate, obaramo sopstvene rekorde, pa kao što je 2023. za Telekom bila poslovno najuspešnija godina u istoriji, to će biti i 2024, u kojoj ćemo prvi put imati prihode od 2 milijarde evra i operativnu dobit od blizu milijardu evra. Konkurencija nas praktično svakog dana napada preko svojih medija, evo već šest godina, tako da smo navikli na kampanje dezinformacija koje lansiraju u želji da nas nekako diskredituju i zaustave u neprestanom razvoju. Naravno, to im neće uspeti. Ova godina biće godina velikog raspleta na tržištu telekomunikacija u regionu, videće se ko će biti prodat, ko će ostati, ko će napredovati, a čak i naši najglasniji kritičari moraće na kraju da priznaju da je Telekom Srbija ubedljivi pobednik komercijalne bitke. Konkretno, u vezi sa najnovijom kampanjom dezinformacija protiv Telekoma: ništa od toga nije tačno, niti nam je Pošta Srbije smanjila cenu zakupa, niti mi njima nešto dugujemo, naprotiv, čak smo proširili saradnju na obostranu poslovnu korist - objasnio je Vladimir Lučić.
Društvena odgovornost Telekoma Srbija ogleda se i u ogromnim naporima kompanije na modernizaciji srpske privrede i uopšte celog društva.
U okviru projekta koji se sprovodi u saradnji sa Vladom Srbije, EU i EBRD, dosad je 161 srpsko selo dobilo pristup brzom optičkom internetu, a još 143 biće pokrivena u narednih godinu dana. Vladimir Lučić je tim povodom nedavno boravio u selu Lomnica kod Despotovca, u delegaciji na čelu sa premijerkom Anom Brnabić.
- Cilj je da zaključno sa 2025. godinom svako domaćinstvo u Srbiji, ma koliko bilo udaljeno od velikih gradova, ima pristup optičkom internetu, brzine i pouzdanosti kao da su u centru Beograda. To je izuzetno važno za digitalizaciju Srbije, za njen ekonomski razvoj i ukupnu modernizaciju. Telekom Srbija je u razvoj optičke mreže dosad investirao više od 500 miliona evra i dosad smo pokrili više od 1,5 miliona domaćinstava. Uvođenje najkvalitetnijeg interneta u udaljene seoske sredine obuhvata i tamošnje škole, domove zdravlja, to značajno doprinosi poboljšanju uslova života meštana, kako bi mladi ostajali na selu, ali i kako bi srpska ruralna područja bila još privlačnija za dolazak “digitalnih nomada” iz celog sveta, kao i naših ljudi iz gradskih sredina i povratnika iz dijaspore - naglasio je Vladimir Lučić.
Telekom Srbija predvodi našu zemlju na putu digitalne budućnosti, a upravo će izazovi takozvanog novog digitalnog doba i Četvrte indrustrijske revolucije biti tema Lučićevog nastupa na predstojećem Kopaonik biznis forumu.
- Telekom je u prethodnih šest godina pokazao da može da se vrlo uspešno transformiše za digitalnu budućnost, koja je praktično već počela, ulaganjima u najmoderniju optičku i mobilnu mrežu, u startapove, u digitalne servise i medijske sadržaje. Veoma smo ponosni na činjenicu da smo postali jedan od pionira digitalnog razvoja naše države - poručio je Vladimir Lučić.