CELA SRBIJA SE ZA PRAZNIKE SELI U VRNJAČKU I SOKO BANJU! Planuo smeštaj u srpskim odmaralištima - velika potražnja i na PLANINAMA!
IZVOR: Republika/J.B. - 26.04.2024 | 09:30
Veliki broj turista dolazi i na Frušku goru.
Interesovanje građana za posete turističkim centrima u Srbiji za predstojeće prvomajske i vaskršnje praznike je veliko, što pokazuju podaci Turističke organizacije Srbije (TOS) prema kojima je u većini banja rezervisano više od 80 odsto kapaciteta, a u planinskim centrima se rezervisanost kreće od 70 pa do čak 90 odsto.
Direktorka TOS-a Marija Labović izjavila je za Tanjug da naši ljudi tradicionalno vole da prolećne praznike koji slede provedu u prirodi, a ove godine im naruku ide i to što se neradni dani za dva praznika nadovezuju i poklapaju se i sa prolećnim raspustom za đake.
- Kada je o banjama reč, popunjenost kapaciteta u Vrnjačkoj Banji je oko 90 odsto, u Sokobanji u privatnom smeštaju 85 odsto, u hotelskom 90 odsto, u Prolom i Lukovskoj Banji 80 odsto. Slično je i u planinskim centrima, pa je trenutna popunjenost na Zlatiboru 90 odsto, na Divčibarama 80 odsto, a na Zlataru 70 odsto - rekla je ona.
Dodala je da je i Fruška gora veoma interesantna za posetioce, te se i na ovoj destinaciji očekuje veliki broj što turista, što izletnika, jer neki ljudi neće putovati, ali će dan ipak provesti u prirodi, a Fruška gora je pogodno mesto za tako nešto.
- Za one koji još nisu rezervisali mesta, a otputovali bi negde po Srbiji, sada je poslednji trenutak da obave rezervaciju - istakla je Labović.
Velika zainteresovanost za prolećna putovanja, prema njenoj oceni, obećava i dobru glavnu, odnosno letnju sezonu i dobru turističku godinu.
- Nadamo se da će ovo biti nova rekordna godina za srpski turizam. Na to nam ukazuje i trend rasta broja dolazaka i noćenja, kao i devizni priliv od turizma. Dobrim kretanjima je svakako doprinelo i to što je puno toga unapređeno na turističkim destinacijama, puno je dodatnih sadržaja, tako da verujemo da će se za svakoga naći ponešto interesantno - navela je ona.
Turistička organizacija Srbije sa svoje strane, dodala je, radi na promociji turističke ponude kroz razne kanale komunikacije, medije, ali i kroz digitalne kanale, a u okviru Dana porodice u Beogradu organizovaće i događaje na otvorenom.
TOS će u maju biti prisutan i na Beogradskom Manifestu, a u junu slede novi događaji na otvorenom, gde će, prema rečima sagovornice Tanjuga, u Beogradu cela Srbija biti predstavljena na jednom mestu.
BONUS VIDEO