Mobilna aplikacija „Sa nama na putu" među pet najtraženijih aplikacija u Srbiji tokom 2024. godine


IZVOR: Republika - 29.11.2024 | 14:12


Aplikacija omogućava korisnicima da putem QR koda u mobilnoj aplikaciji sakupljaju i koriste bonus poene prilikom svake kupovine

Foto: NIS
Mobilna aplikacija „Sa nama na putu" među pet najtraženijih aplikacija u Srbiji tokom 2024. godine

Mobilna aplikacija „Sa nama na putu” koju je razvila kompanija NIS uvrštena je među pet aplikacija koju su korisnici u Srbiji najviše preuzimali u 2024. godini, prema istraživanju koje je objavila WebMind platforma na polju digitalnih medija. Kako se navodi, u pitanju je aplikacija namenjena vozačima koja je brzo postala nezaobilazan alat za sve koji putuju, a pored informacija o najbližim pumpama i cenama goriva, aplikacija korisnicima nudi razne pogodnosti, poput popusta i nagrada za lojalnost.

Mobilna aplikacija „Sa nama na putu” omogućava korisnicima da putem QR koda u mobilnoj aplikaciji sakupljaju i koriste bonus poene prilikom svake kupovine na NIS Petrol i Gasprom benzinskim stanicama. Pored toga što pruža uvid u osnovne informacije kao što su transakcije, stanje bonus poena, obogaćena je i dodatnim funkcionalnostima - pričama koje su dostupne na početnom ekranu aplikacije, koje informišu o aktuelnim promocijama i dostupnim uslugama. Korisnicima je takođe putem aplikacije omogućen odabir i slanje fiskalnih računa na email, a dostupna je i interaktivna mapa koja prikazuje lokacije NIS

Petrol i Gasprom benzinskih stanica, njihovo radno vreme i usluge koje nude. Osim toga, dodatne funkcionalnosti, poput personalizovanih ponuda, sakupljanja kupona prilikom kupovine odabranih proizvoda iz asortimana Drive Cafe i dobijanja poklon vaučera, dodatno povećavaju zadovoljstvo korisnika.

Aplikaciju odlikuje atraktivni dizajn koji omogućava svim korisnicima da je lako koriste. Jednostavna je za navigaciju i pruža sve potrebne informacije uz nekoliko dodira na ekranu. 

- Kao lider na domaćem tržištu naftnih derivata, usmereni smo na kreiranje jednostavnih i praktičnih rešenja koja će našim potrošačima olakšati kupovinu proizvoda i korišćenje usluga na našim benzinskim stanicama. Posebno smo ponosni na inovativne funkcionalnosti koje korisnicima donose dodatnu vrednost. Nastavićemo da slušamo potrebe potrošača i ulažemo u unapređenje korisničkog iskustva kako bismo ostali pouzdan partner našim potrošačima na svakom njihovom putovanju - istakla je Marija Halar, direktorka Centra za digitalnu transformaciju i unapređenje korisničkog iskustva.